Bir Garip Hikaye

'Yıldırımlar ve Şimşekler' öyküsünün kısa bir özetidir.

O'nu okulda, evde, tiyatroda, yurtta, uykunda ya da gerçek hayatta görebilirsin. Biraz hesap biraz mantık azıcık da okuma ile bulunması çok kolay. Takıntı mı sence? Değil. Tesadüf de geçsin.

En büyük tesadüf, var olmadığı halde O'nun ruh misali burada olduğunu hissetmektir. Karşına her an çıkabilir. Tesadüfün biri çekilirse, diğeri gelecektir. Razı olmak zorundasın. Razılığın sana ebedi bir aşk kazandırdı, sen sadece acısını tadacaksın. Çünkü O istemedikçe sen O'ndan vaz geçemeyeceksin. Seni sana hediye ettiği kendi silahın (şiir) ile vuracak, merak etme, ölmeyeceksin. Çünkü senin cezan O'nun kontrolü altında yaşamak. Bir gün karşına gerçeği çıkıncaya kadar, tesadüfleri ile var olacaksın. Unutman gerekirken yeni baştan ezberleyeceksin. Gerçek bir hikayede, fantastik bir kahramansın. İnanmasan da böyle yaşayacaksın.

Bir gün O seni terkedinceye kadar, senin yanında kalacak. En olmadık zamanda, en olmadık bir hikayede, en olmadık bir derste, bir gezide, yolculukta, saatte.

Kalemini O'nun için dolduracak, ama tek kurşun sıkamayacaksın. İçinden geleni yazacaksın. İçinde hep O olacak.

Film gibi olacaksın. Unutulmayacak. Yazdığın her şeyde hep O olacak.

Sen soranlara "O" deyip geçeceksin, için hep O'rada kalacak.

O hep senin yanında şair çocuk. Sen hissettiğin sürece.



Serendipity Eidotemita Can Gönül* - 20.05.2010


*Can Gönül: Emrah Nargöz'ün şair kimliğidir.

19 Temmuz 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar