Bir Gece Denizde Bir Kadın

Duygusallığımı gezmeye çıkarmak istedim, sadece ikimiz olalım dedim. .Neden bu yalnızlık isteği diye sormayın, sıcak sessizliğimi bozmayın..
Ben en sevdiklerime gidiyorum..

Güzel bir gece, deniz kenarındayım ve yalnız, tüm yabancılara kör, uzak veya yakın tüm seslere sağır.

Deniz
Günümde, gecemde, düşümde yüzdüğüm, en sevdiğim.
İçimin fokurdayan sularını katsam ya sana..Neler anlatırdın bana?

Kumsal
Uzayıp giden düşlerim.Yürür, takip ederim sonsuzluğumu.Sen de oralarda bir yerdesin..Biliyorum!!!

Dalgalar
Köpük köpük beyaz çoşkular bana koşuyorlar, ama benden kaçmayın artık..Yeter!!!

Gece
Bu saatlerde hep böyle katıksız ve çıplak parlar gözlerim..Gördüklerini zannederler ama kimse göremez..Sen gördüğünü sanma, gör!!!

Yıldızlar
Her insan için ayrı, benim için harlı parlayan küçük yürekler..

Rüzgar
İmbatın elleri olsaydı, yaka paça tutup bana getirirdi seni....

Ay ve yakamoz
Denizin geceyle gelen renkli konukları.Bu gece bir şişe şarabımla ben de aralarındayım, başka kimseye yer yok..
Ama istersen sen gelebilirsin!!!


Yürürken kumsalda, terliğimi dalgalar aldı götürdü..
Elbiselerimle yüzsem ne derler ki acaba bana, hem de gecenin bu saatinde..
amaaannnn
kim ne derse desin
haydi, haydi, haydi, haydiiiiiiii....

Deniz ve mehtap, seviyorum sizi

Özgürlük, hiçbir zaman
şu anki kadar benimle olmamıştı..

Terliğimi buldum!!!!

31 Temmuz 2010 1-2 dakika 45 denemesi var.
Yorumlar (1)