Bir Geniş Meksika Şapkanız Olsun

Bu devirde herkeste olması lazım, geniş siperli bir Meksika Şapkası... Hadi canım demeyin de hemen anlatacaklarımı dinleyin...

Geniş bir Meksika Şapkanız olduğu zaman, karşıdan görmek ve görüşmek istemediğiniz birisi gelirse eğer, şapkanızı öne iyice eğip, onun sizi görmemesini sağlayabilirsiniz. Deneyin bir kere pişman olmayacaksınız... Tabi yaz günleri sizi güneşten de çok iyi koruyacaktır.

Yaz günü işe yarayan Meksika Şapkası, kış günü işe yaramaz mı, hem de nasıl yarar. Yağmur ya da kar yağdığı zaman adeta bir şemsiye vazifesi görecektir Meksika Şapkası... Uzun boyluysanız zaman zaman cebinize ağırlık yapan ufak defter, kalem gibi aletleri de Meksika Şapkanızın içine güzelce yerleştirebilirsiniz...

Durakta otobüs ya da dolmuş beklerken terlediniz ve bunaldınız mı, Meksika Şapkanızı yelpaze gibi kullanabilirsiniz... Yalnız dikkat edin Meksika Şapkanızın rüzgarı yan taraftakileri fazla rahatsız etmesin, istenmeyen durumlar olmasın...

Ormanlık bir alanda piknik yaparken uykunuz geldi, hemen Meksika Şapkanız ile bir ağacın dibine oturup, mışıl mışıl uyuyabilirsiniz... Yalnız ormanda dikkat edin vahşi hayvanlarda olabilir, insanların olduğu yerlerden çok da fazla uzaklaşmayın derim...

Bazı zaman arkadaşlarınız ile karşı karşıya geçip Meksika Şapkanızı birbirinize firizbi gibi havadan gönderebilirsiniz... Ben bir kaç kere denedim güzel ve zevkli oluyor gerçekten...

Cep telefonunuz çok değerliyse eğer ve otobüs metro gibi toplu taşıma araçlarına binecekseniz, telefonu şapkanızın altına alabilirisiniz... Tabi bu arada diğer yolculardan da uzak durmanız lazım ki çarpmasın şapka başkalarına... Oldu da kavga çıktı aranızda şapkanızı kalkan olarak da kullanabilirsiniz...

Herkes lazım bir Meksika Şapkası hele de bu devirde... Meksika Şapkası almak için Meksika’ya da gitmenize gerek yok... Arayın illaki bulursunuz bir yerde...

19 Mart 2024 1-2 dakika 1375 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar