Bir İslık Tuttur Haydi

Hayata lafım yok artık
Yoruldum dil dökmekten!!!

Tembellik yapacağım bugün dostum, ağustos böceği gibi..Bu kanepe pek rahat. Uzanayım şöyle, sen beni dinle..

Duyuyor musun gürültü içinde şehir, ömrümüz gibi..

Ağlarken yakaladım dün gece kendimi
Ondan bu sabahki delilik.Benim ruhum da, yüreğim de bir bilmece be dostum.
Yaşlanıyorum da, çözülemeden toprak olacak, garip.
Anlasana be dostum
Ellerim, yüzüm, gözlerim her bir uzvumdaki dikenlerim kendime , özüme çevrili.
Şaşkın bakma yüzüme, sanki sana hiç olmadı..
Kaybolmadın mı oda duvarları arasında..
Delik deşik düşlerinle beraber, şişe şişe devirmedin mi hiç?
Aman be! biliyorum kendimi, serseri bir hayalciyim
Esasında yaşamayı severim.Ama ne yaparsın ki yaşam herkeste kayıp.Şiddette uygulayamıyoruz çıkmaz sokaklarımızda
Kadınım ya, ekşında yapamıyorum. Bir bahane bulup, şöyle kafa göz dağıtsam.Ayıplama lütfen...Erkeklerin çoğu öyle değil mi, içlerinde boğulmamak için ya futbolla ya kavgayla rahatlamıyorlar sanki..
Ama kadın olsam ne farkeder, küfür etmeyi en azından öğrenmeli insan.
Bireyselleşen toplum bir yanda, gelir düzeyinde uçurum bir yanda,çalıp çırpanlar bir yanda, içine içine kapanan gençlik bir yanda, bayrağını kutsal saymayanlar, vatanı bölenler bir yanda..
Küfür etsem ne fayda.!!!!

Bak görüyor musun
Ruhumun bilmecesini düşüneyim derken, ülkemizin bilmecesinde çözümsüz kaldık..

Aşklar ve sevgiler mi
Sakın!!!
O konulara hiç girmeyelim
Sonları pek fena
Tarifsiz acı
O konularda da, Tanrının merhametine kaldık..

Uzanmak böyle ne iyi geldi, caddeden belki George Clooney benzeri geçti, kimin umrunda.Gözlerimi kapatım mı tüm zenginliklerim kirpiklerimin altında.

Dostum
Bana, bir ıslık tuttur haydi!!
Dağ yürüyüşü yapmamız gerekmiyor.İnançlarımız ve savaşlarımız bekleyebilir biraz daha.Uzandığım yerden kırk yıllık yorgunluğuma iyi gelecek, korkularımı eskitecek, küfürlerimi öldürecek, deli yüreğimi diriltecek tılsımlı bir ses istiyorum şimdi senden..

Bir ıslık tuttur haydi
Sonra da dansa kaldır...

04 Ağustos 2010 1-2 dakika 45 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar