Bir Kalbim Olsun

"Yoğun yerlerde yaşamak, yalnızlıktan kurtarmaz insanı..Büyük kalabalıklarda sürdürmek varlığını, kalabalık yapmaz insanı..Nice insan vardır, yalnızken bile taşar kendine..Nice insanlar var ki; kalabalıklar içinde yapayalnız, içlenir kendi kendine"..

Yorulur insan gün gelir, kiralık kalplerden..Hep bir karşılık için, sevgi veren kalabalıklardan..Anlar, kalabalıklar değil insanı mutlu kılan..Anlamlı kalabalıklarda güzel bir kalp, belki de insanı huzurlu yapan..Her kalbe girilmez bu yüzden kolayca..Her kalp mamur etmez insanı içine girince..

"Bir kalbi olmalı her insanın..Bir kalbi olmalı, evden daha önce, daha özel..Kiralık kalplerden kurtulmalı her insan..Kendine ait hissedeceği bir kalbi bulmalı, hayatlar son bulmadan"..

Bir gün yıkılacağını bile bile evler yapar her insan..Elbette ihtiyaçtan, ama hiç sakınmadan en son modelden araba alır gücü olan bir çok insan..Geleceğe yatırım der, sayar hayallerini insanlar..Büyük kısmı maddiyattan geçen istekleriyle, gizli bir hırsla koşar bir çok insan..

Bomboştur oysa kalpleri..Hep dünyadan geçer hayalleri..Görünmeyen hallerini eksik saymaz insanlar..Maddi mutluluklarını zırh yapıp ruhlarına, kalıcı güzellikler aramaz olur insanlar..

Yoruluruz o zaman işte, bu koşuşturmaca içinde..Beğenmediğimiz kalabalıklardan olmamak için tüm mücadelemiz..Ama anlamadan gün gelir, beğeniriz bu gidişi biz de..
...

Bir gayreti olmalı her insanın, kalp yolunda..O'nu sonsuzluğa götürecek bir kalbi bulma yolunda..Girince içine, evi gibi sıcak bulsun her odasını..Oturunca içinde, anlatabilsin dost sevgisini..Bir evden daha özel, bir evden daha güzel..Bir kalbi olmalı her insanın..Kendi kalbi kadar derin, kendi kalbi kadar geniş öyle ki..

Geçici konaklar içinde kalıcı bir barınaktır kalpler..Hep kalacağını sandığımız varlıklar içinde, uzayan bir güzelliktir temiz yürekler..Bunu anlayan insanlar, kalıcı sandıklarını bırakıp olması gereken yerde..Kalıcı sevgiler kurarlar hayat yolunda..En karlı ticarettir sevgi yatırımı, düşününce..
...

Bir gün gideceğim biliyorum sevgili!..Veda edemeden belki..Seni alamadan terkedeceğim bu şehri belki de..Bavulumda sen olacaksın o gün..Kalbimde, kalbine verilmiş konukluk sözü..Hiçbir şeyim olmayacak bilirim yanımda..Sana duyduğum sevgiden başka..Ne sevap hesabında, ne günahların isyanında..Kar bildiğim bir sevgiyle, gideceğiz bir gün ikimiz de..O gün gelmeden sevgili..Ben de isterim "bir kalbim olsun"..İçinde, sonsuzluğa yol bulunsun..Daralmasın ruhum içinde..Bulanmasın, enginliğinde..Nefes alayım sevdikçe, bir kalp genişliğinde.."Bir kalbim olsun sevgili!..O kalp senin kalbin, içinde atan, dost sevgimiz olsun"..

Bir kalbim olsun..

09 Mayıs 2011 2-3 dakika 243 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 13 yıl önce

    Aşka eş değer cümlelerle bezeli ve dolusuna delisine bağı bahçesi o tiryakilerden harmancı..bu değil de ya da ne..? Diyorsa ki aha şunca el kadar canından daha bir can katarak, ' bütün evlerden evvel kalbinde bir evi olmalı insanın' özetiyle yürek yakan sahibi; Başka yol tarifi arayan zaten şaşkındır ki tenekelik hayatlara çarkıt tartmakla aklını bozan kuyumcudur. Sevgili Meryem, bu güzellikte hep bahtiyar kalasın.

  • 13 yıl önce

    Aşka eş değer cümlelerle bezeli ve dolusuna delisine bağı bahçesi o tiryakilerden harmancı..bu değil de ya da ne..? Diyorsa ki aha şunca el kadar canından daha bir can katarak, ' bütün evlerden evvel kalbinde bir evi olmalı insanın' özetiyle yürek yakan sahibi; Başka yol tarifi arayan zaten şaşkındır ki tenekelik hayatlara çarkıt tartmakla aklını bozan kuyumcudur. Sevgili Meryem, bu güzellikte hep bahtiyar kalasın.