Bir Mesaj

Yağmurlar yağarken, gün doğarken hatta bir çiçek açarken hep şunu hissediyorum yaşamak ve yaşlanmak için bir hayatın var. Yaşamak için her gün yeni sabaha uyanmak için hatta kocaman sevebilmek için küçük bir kalbin var. İnsanlar yalnız doğar yalnız ölürler. Ama ben yalnız bile ölmeyeceğim. Kalbimde de ruhumda da seni taşıyorum. Sana aitim. Bazen sana bakınca kendimi görüyorum. Aynaya bakınca da seni görüyorum. Şu dünyada küçücük bir yerimiz var. El ele tutuşup dünyaya beraber bakacağımız küçücük bir yer ayırmıştır Allahım. Bunca yıl gitmek istediğim yol buymuş, bunca yıl hissetmek istediğim duygu buymuş, yaşamak istediğim senmişsin. Kahramanım, kalbi tüm evrenden bile büyük ama küçük sevgilim, yıldızım dünyaya iyiliği getireceksin ve ben bunu izleyeceğim. Tut elimden, bak gözlerime, sarıl bana ve dursun dünya..

10 Temmuz 2022 30-60sn 2 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (8)
  • 21 ay önce

    Harika duygularla yazılmış muhteşem güzellikte bir paylaşımdı, gönülden kutluyorum, tebrikler. Esenlikler dileğiyle.

  • 21 ay önce

    Kutluyorum günün yazısını. İçtenlikle gelen, akıp giden duygular gerçekten. Maşallah. Kalemine nazar değmesin.

  • 21 ay önce

    Güzel kelimeler ile bezeli bir deneme olmuş. Devamı gelseydi pasta üstündeki çilek olurdu tabiri caizse... Kutlarım Eda Hanım,saygılar...

  • 21 ay önce

    Hani diyor ya Zülfü Livaneli'nin de bir şarkısında ''Bir insanı sevmekle başlar her şey.'' diye, duygu aktarımı gayet yerinde ve güzel, inanıyorum ki ilerleyen zamanlarda daha da güzellerini yazacak Eda Nur kardeşimiz. Sevgisiz dünya bile dönmekten vaz geçer, çiçek bile açmaz, böcek bile uçmaz sevgi olmadan... Kutlarım Eda Nur kızımızı...