Bir Mucize Bekliyorum

Bir mucize bekliyorum, ne vakit olursa olsun lâkin biraz çabuk olsun, acele et de bahar gelmeden gel...
Bir mucize bekliyorum; yani namı diğer seni.
Ürküyorum sensiz gecelerde, mutlulukla düelloya giriyoruz sen gelmeyince.
Ben mucizemi bekliyorum, saat kaç olursa olsun gel...
Yüreğimde baharlar, gözlerimde aşk ateşi bayram etsin.
Kızgınlığım bile seni bana getirsin, bir dilek dileme hakkım var kullanmadım, senden başka her şeyi unuttum da bir sen kaldın.
Mucizemi, yani sevgilimi bekliyorum... Sesim duyuluyor mu? Haydi, gel...
Gel ki dönüş biletini ebediyete kadar yırtayım, yalnızca benim ol yanında mutluluğu bulayım.
Kelimelerimin dansı bitmedi ki gelişinle birlikte oynayayım! Ben seni sevdim, yalnız seni, seni bildim senden ötesi yalan...
Tek doğrum var, o da sen, seni sevdiğim... Geçmişe sünger çek de öyle gel!
Kalmasın geçmişe dair tek bir pürüz bile! Haydi, mucizem, seni bekliyorum.
Sen gelmiyorsun diye, boynumu büküyorum... Şarkılara kızıyor, notaların yerlerini değiştirebilmek için her bir notanın başına yine seni koyuyorum.

Seni hâlâ çok ama çok seviyorum... Haydi, mucizem, daha fazla geç olmadan gel... Kapım sana açık, sonuna kadar açık... Bak işte sensiz yapamıyorum.

Uzat ellerini ellerime, gözyaşlarımı sensizliğe değil; yalnızca sana adıyorum.
Uyan sevgilim, bensizliğe değil, bana uyan... Uyan sevgilim, ne olur uyan.

Ben hâlâ seni bekliyorum, mucizem; seni seviyorum...

07 Şubat 2010 1-2 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 14 yıl önce

    .. Aşk elimizde kaldı Satmaya çalışırken gördüklerimizi Şimdi öyle bir esmeli ki rüzgar Bırakıp gitmeli ne varsa Ey benim ömrüm Sen ki hala bir sabahın peşinde Aşk hala elimizde..

    özkan köse

    saygılarımla..