Bir Şizofrenden - Mektup

Yüreğinin en kuytu köşesinde sakladığın bebe masumiyetinde ki dokunulmamışlıklara dört yapraklı yonca renginde, çocuk dilinde, içtenlikli bir 'merhaba' diyorum...
Henüz büyümemiş düşlerin lodosunda kalmış, rafa kaldırdığımız o gizemli tarih. Yaşamın dağdağasında duyamadığımız melodilerin, solmuş renklerin ve gökkuşağı olmayan yağmurlara tutkuluyduk. Acemi berberlere teslim edilen saçlarımız , sokağa salınan soğukluğumuzla hiçbir sıcaklığın piçi olamadık farkında mısın?
Kara gözlerimizin ışığı olmadı. Harçlığımızda olmadı ve ceplerimize doldurulan kara üzümle tane tane ağladık hep. Ellerimiz portakal koktu , topa değdiremedik papuçlarımızı çabuk eskimesin diye. Bizi büyürken korkuttu kurşun kalemlerimiz küçüldükçe o nedenle sert geçen kışlar çatlatamadı dudaklarımızı...
Siyah beyaz bir meraktan renkli bir fahişeliğe geçerken hayat; kimse bize hayatmızın saatini sormadı. Zaten bizde o saati hiçbir zaman kurmamıştık sevgili. Çünkü seninle ne zaman karşılaşacağımızı bilmiyordum. Bildiğim en güzel şiiri, ıslıkla çaldığım şarkıları bunun için biriktirdim...
Aşk-ı tahtan başka, hiçbir şehir, bizim başkentimiz olmadı. İyi de çoğunlukla aşkta bizi anlamadı. Biz ne yaptık? Gizli gizli sigaraya başladık, şarap içtik,duygulandık,sustuk,konuştuk sadece ağlamadık. Taşıdığımız hayatın ağırlığı değildi, birikmiş gözyaşlarımızın ağırlığı olduğunu anladığımızda, farkettik ki ağlamaya da geç kaldık...
Kayboluşlarımız fena oldu ama niye ise kimse fark etmedi, yırtık bir pantolonun zıt renkli yaması olmadığımızı o zaman anladım. Bizi kimse bulmadı bir de iyi mi? Çünkü biz sessizliklerden adı konulmamış bir fotoromen yaratmıştık!..
Gece oldu şehirde, anlamsız suratlarının üzerimize düştüğü serseri saatler zamanı şimdi. Kendimize geldiğimiz bu ritüelde, içtikçe ayılıyoruz, dilimizde kekremsi küfürler, içimizde kopmaya hazır bir fırtına. Sen saklısın orada, ben baharın hazzında bir rüya değil bu saran, sarmalayan, sarsan bir gerçek..
Gece oluyor şehirde. Naylon sevgiler,blues,acı,aşk,isyan...
Suda sadakat,toprakta lilith, havada aşk kokusu...üç cemrede elhamdülillah...çünkü hayat güzeldir...

05 Ağustos 2013 2-3 dakika 30 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar