Bir Tebessümdür Yaşamak/Seninle Yağmurlarda ıslanmalıyım

Bir Tebessümdür Yaşamak/Seninle Yağmurlarda ıslanmalıyım


Bir kadın bir adama Sakarya(yolu)'da rastlar...


Öyle ağırdım ki kendime kendim kendimden gitti gideli...


Bir iş yolculuğuydu bu... Gideceğimden habersizdim son anda bilgim olmuştu... Pendik'te manevi kardeşimi görmeye gidip gelişimdi gideceğimiz takvim. Şirkete girdiğimde yapımcım ve genel koordinatörüm çağırdı. Yarın sabah altıdaki yolculuğumuzda sen de geleceksin denildiğinde tamam demiştim ama biraz gönülsüzdüm doğrusu...

Adapazarı'na gidecektik çekimler için... İki düzine skeç vardı çekilecek... Temel-Dursun-Fadime(ben) hikayeleriydi. Yapım koordinatörlüğünü yaptığım Ayşegül'le Dost Bahçesi programının içeriğinde yer alacak skeçlerdi bunlar...
Şirket bünyesindeki oyunculardan biri olduğumdan ekranın arkası kadar önü de benimdi...

Kamera almak için gittiğimiz Levent'teki prodüksiyon şirketinin kapısında Yeşil Görele sponsorluğunda temin edilmiş aracımızı çektik... İçimde neşesiz dışımda neşeli hallerimle şakalar yaparken içeriye kamerayla gelen adamın güzel gözlerine ve suratında aptallaşmış bir ifadeyle dolu ama içimi kıpır kıpır yapan gülümsemesine takıldığım an adeta tüm hücrelerim yenilenmiş ve yepyeni bir hayata gözlerimi açmıştım...

Hani ben küsmüştüm ya yaşama... Hani ben gitmiştim benden de bana ağırdım artık...

Hayatımın en son kırılma noktasındaydım ve bu yaşama dair son nefeslerim olacaktı işte ya... Yo! Hayır artık değildi... Ben seviyordum dolu doluydu içim. O an oracıkta sevivermiştim seni... Gülümsemelerimin hepsi gerçekti "sen dakikası"ndan itibaren...

Yolda ilerlerken uyuyuşum benim planım değildi de omzunda uyuyuşum var ya işte o benim planımdı... Tıpkı arabanın camına doğru uzattığım telefonumda kendimi çekeceğimi söyleyip de seni çekmem gibi... E öyle yapmasam bana bakıp bakmadığını nasıl anlardım...

Birlikte karşıladığımız ilk gün doğumuyla birlikte düşüncelerim de tamamen sen olmuştun ya...

Seni seninle sevdim kimsesizliğimden sıyrılıp...

Hayat bir "an"da saklıdır derdi dayım meğer çok haklıymış... Anladım ben "sen dakikası"ndan itibaren: Bir tebessümdür yaşamak...
Bizim için savaşacağım...

Bir dalga sesinde yakamoza karşı derin derin yıldızıma bakarken bir sıcaklık sarılacaksın sanki hissinde olacağım... Sanki bir ses duyacağım
Her başımı kaldırışımda gökyüzüne seni daha çok anımsayacağım eğer sen yoksan yanımda...

Ne garip...

Bir fincan falının gerçekleşmesiydi tüm bunlar...

Aylar önce ters çevrilmiş bir fincan bir kaç şekilde telve ve bir harf öylece... Ummazdım böyle olacağını her şeyin... İnanasım gelmemişti ya o zaman... Ama garipse de gerçek işte burdasın... Yanımda...

Şimdi upuzun bir sen halindeyim sonu gelmesin sevilerimizin.
"Biz dakikası"ndayız ya işte hiç bitmesin son demimiz olsun "biz zamanı"mız...

Daha çok şey var birlikte gelecek günlerimizde yaşayacak...
Daha ben "Seninle Yağmurlarda Islanmalıyım"...


"I LOVE YOU MAN"

anGel Y & anGel G

18Ekim2009/21:43
Yağmur R. Kaya
Beyoğlu/RYK@2009

//////////////////////////
////"sakaRYa Gelini"///////
//////YağmuR & GüRcan////
///Seninle doğdum yeniden///
/////Aşkımızın doğum günü//////
///////////13.10.2009/////////////
///////////////Sakarya//////////////
//////////////Adapazarı///////////////
/////////////////Karasu/////////////////
///////////////////////////////////////////





*
*YASAL UYARI:
Şiir/deneme/makale ve diğer yazın çalışmalarımın
herhangi bir yerde
paylaşılması durumda
paylaşıldığı yerlerde
(site/platform/afiş/dergi vb)
paylaşımın altındaki
"isim/imza/yer/tarih"in kaldırılması
ve
içerik ile başlıkta değişiklik yapılması
ya da
her hangi bir maddi-manevi-siyasi rant meselesi için kullanılması
"fikir ve sanat eserleri yasası"na göre
SUÇ ve YASAKTIR!

Başka yerlerde
(site/platform/afiş/dergi vb)
yapacağınız paylaşımlarda
tüm bunları göz önünde bulundurarak
hiç bir değişiklik yapmaksızın
ve
"isim/imza/yer/tarih" ögelerini
kaldırmaksızın paylaşım yapmanız
ayrıca
bu yasal uyarıyı paylaşıma dahil etmeniz
gerekmektedir.

Aksi durumda
Fikir ve Sanat Eserleri Yasası(FİSEK) gereğince
yapılacak tüm yasal işlemleri ve hükümleri
peşinen kabul etmiş
sayılırsınız...
*
*
*

20 Ekim 2009 3-4 dakika 14 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar