Bir tuhafım bugün...

Bir tuhafım bugün...Başım delice ağrıyor..Gece çok ağladım sanırım, ondan olmalı..Zira sabah yastığım,sırılsıklamdı...Ne ara daldıysam uykuya; sabah gözlerimi açamadım...Bir tuhafım bugün..Diyorumki: şöyle kalkıp, giyinip,süslenip çıkayım dışarı...Başımı uzatıyorum yorgandan; kalkamıyorum..Sanki bacaklarım tutmuyor.. Bir hamle daha yapıp uzatıyorum başımı cama.. Hafifçe aralayıp koyu renk perdeleri gözlerimi gezdiriyorum...Gürültü ve insanlar her yerde, aynı şekilde..Kapatıyorum tekrar perdeleri..Bir sigara yakayım diyorum o ara.. O da ne; son bir tek kalmış..Oysaki dün akşam almış olmalıydım..Boğazımdaki bu yangının sebebide bu olmalı.. Kesin kızardın ama çok içmiş olmalıyım..Televizyonu açayım diyorum..Kulağımda kulaklık radyo dinliyorum oysa..Aklımda sen, sesin kulaklıkta...Bir tuhafım bugün..Birşeyler olmalı..Ne bileyim bir dost çağırmalı belki..Koşarak boynuna sarılıp ona dert yanmalıyım...Hayallerimde kaybolmuş,bulamıyorumki koyduğum yerde...Önceleri yorgan altı düşler kurardım, onlarda yok olmuş..Bir tuhafım bugün...Yatalak bir hasta misali doğrulamıyorumda...Sadece içimde acıyan bir yer, biraz tükenmişlik var avuçlarımda..Ve yaşadığımı kanıtlayan bir nefes boğazımda...

08 Nisan 2009 1-2 dakika 25 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar