Birileri Şiir Yazıyor Size!

Şiir hayatımızın orta yerinde kendisine ait vakur çizgiden ödün vermeden, bizimle birlikte yürüyor.Onu görmekten, ona dokunmaktan ?aciz? insanlardan biri olmadığım için çok şanslıyım!

Çünkü şiir biziz.O da tıpkı bizim gibi, birlikte deviniyoruz.Bizler bir çok şiiriz!Şehirlerde, denizde, gök yüzünde bize sürekli tılsımlı sözler mırıldanan bir büyücü gibi.Her zaman çok yakınımızda, içimize işlemeyi sürdürüyor.Birbirimize sürekli yansıyoruz.

Hep söylediğim gibi:Hayatın şifresine giden o tılsımlı, tanımsız ve sürprizlerle dolu yol.
?Şiir? o yolun adı.

Karşımıza sürekli sürprizlerle ve yenilenerek çıkan, belki de tanımsızlığını buradan alan o gizemli sevgili.Olağanüstülüğü bizi her seferinde sarsan gizem'in ta kendisi!

Çocuk yanımız.
Çocukluğumuz.
İlk aşkımız.
Ayrılığımız.
Özlemimiz.
Yağmur, güneş, su, ırmak, savaş, barış, açlık, mayın, devrim, çığlık, suskunluk...Yaşama ve insana dair her şeydir şiir.
Şiir yaşamdır!
Şiir insandır!

İnsanlıktır ayrıca...İnsanla doğmuş, medeniyetlerle büyümüş, insanla gelişip, çoğalmakta.
Şiir herkestir!
Herkes de şiir!

Üşümek, yanmak, beklemek, titremek, savrulmak, ümit etmek...Yazmak, okumak.
Şiir yazmak!

Şiir bizleriz!
Hayatın bizdeki yansıması ve onun sözcüklere dönüştürülmesiyiz.Şiir yaşamın orta yerinde, yaşamsa şiirin merkezindedir.

Şiiri küçümseyip, ?boş iş bunlar? diyen yüreği boş insancıklara selam olsun!Hoşunuza gitse de gitmese de sizler birer şiirsiniz!

Haberiniz yok, birileri size sürekli şiir yazıyor!

15 Mart 2009 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar