Biz Her Şeye Rağmen Güzeldik

Guzeldık yan yana olamasak da guzeldık sevgimiz güzeldi cocuklugumla ,ellerimle paramparça dünyamla geldim sana sadece biraz daha senın olmak ıstedım bu parcalanmıs dunyamı toplarsın dıye umdum zaman geldi sende kendimi gordum sanki filme alınmıstı hayatım ve benım yerime sen oynuyordun. Güzeldık imkansız olsak da izlenmemıs filmlerimiz guzeldı, hazırlayıp da bırlıkte yıyemedıgımız sofralar guzeldı, aynı frekansta takılmak gucluklere aynı kuvvetle dayanmak, yollarımızın en ıhtıyac duydugumuzda bırlesmesi guzeldi. Yasanan en kucuk sey bıle guzeldı gülücüklerin gozlerindeki karanlıga dogan yıldız misali ısıltı, tutamadıgım ellerin koklayamadıgım kokun guzeldi. Kollarında uyuma hayallerim her saniye sana kavusma ümidi tasımak güzeldi. Sana asık olmak guzeldı, bana asık olman guzeldi, biz ikimiz cok guzeldık ,güzeldik bütün soylenen çirkin sözlere rağmen senin genç benim yaşlı olmama rağmen, senin ilk benim ikinci yolculuğum olmasına rağmen güzeldi saf kalbinin çocuksu korkularla bekli de yüreğimi en acıtan yanıyla ağlaması güzeldi. Kollarında odanın tavanını izlemem kendimi unutup anlattığın kahramanlarda kendimi doğurmak güzeldi. Elimi açıp Yaratan adıyla seni işitmek güzeldi benim için çirkin geçmişime rağmen annelerimize ,babalarımıza rağmen tüm çevreye rağmen seninle olmak güzeldi. Sana öğrettiklerim bana hatırladıkların güzeldi yaşama dair unuttuğum her şeyi sende tekrar tanımak çook çook güzeldi. Biz her şeye rağmen güzeldik...

08 Ocak 2010 1-2 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar (1)