Borçluyuz!!!...

Mürettebatı kurtardın, mavinin sonsuzluğunda yok olmaktan. Korsan gemilerinin acımasız kaptanlarının keyfine göre hayatla ölüm arasında dengede durmaya çalışmaktan. Hitap ettin geminin geleceğine, nasihat ettin. Ayakta durmayı, direnmeyi, akıllılığı, mantığı, geleceği öğrettin atam.

Varlığını hala koruyorsun atam. Geminin batmasını bekleyen köpekbalıklarına yem olmayacağız. Umut etmeyeceğiz, beklemeyeceğiz. Savaşacağız, sonuna kadar gideceğiz.
Varlığın sürdükçe vatandan düşmanı süreceğiz.

Yokluğun yok aslında. Seni sana ait olanlarla yaşatacağız. Seni özlüyoruz atam. Fikirlerini aklımızla, mantıklı olmamızla yaşatacağız.

Arkandaki taşlı çakıllı dağa senin yaptığın gibi çıplak ayaklarla zorluklarla çıkmaya başladık atam. İzindeyiz. Acı çekmiyoruz atam. Vatan için acı çekmeyen en büyük acıyı çeker, çektirir. Geleceği yok edebilme kabiliyetine sahip demektir.

Rahat uyuyun atam. Merak etmeyin her kim olursa olsun biz uyumayacağız. Dimdik ayakta duracağız.

Kurşunların ardı arkası kesilmedi,
Düşman vatanı terk etmedi,
Mehmetçik canını feda etti
Geleceğe.

Bitmişti, tükenmişti
Mehmetçik en acı şaraptan içti.
Şarabı unutturmak içindir
Gökyüzünde bir güneş belirdi.

Bakma bugüne,
Sakın üzülme geçmişe.
Geçmişe, bugüne değil
Aç gözünü bak geleceğe.

22 Aralık 2008 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar