Boşunadır

*** Boşunadır.. ***
** Her semaya el kaldırıp peş peşe ezberden sıraladığımız o değerli nur kelimler...

** Boşunadır el tutup, el vermediysek çırpınıp düşüp kalana ...

** Karşılığı yoksa, yakarış ile dualarımız... Boşunadır....

** Boşunadır inanç yoksa çırpınışlarımız.... Boşunadır....

** Ömrümüz boyunca dönüp dolaşıp topladığımızı dağıtmasını bilmediysek, bilemediysek boşunadır.... Allahın lütfu ile sana verilenlerle ''' Yardım et ''' İki kelimeden ibaret kısa bir cümledir aslında, çocukluğumuzdan beri bize aşılanan ve öğretilen..... Bu kısa ve öz öğretinin içinde benliğimizi ve ahiretimiz belirleriz.... Çevremizi yaşarız.. Dünya denen dipli kuyuda.....

** Bu yardımlaşma yoksa içinde, sevdiklerinize tekrar tekrar yaşatırsın.. yalnızlıkları, hastalıkları, ayrılıkları......

** Bu yardımlaşma varsa içinde, tekrar tekrar yaşatırsın sevdiklerine, gülmeyi sağlığı mutluluğu, kavuşmaları.... Çiçekler güller baharlar yeşertir içinde yıllar yılı...

** Bir ömür sonbahar rüzgarlarında belki bir ağaç yaprağı olursun, güneşin yokluğunda kış ayazında belki bir soba... Yüzündeki tebessümünde belki de yaz aydınlığı... Başı dumanlı, enginleri fırtınalı boranlı daima karlıdır gönül dağları....

** Yardımlarında bir dili vardır... Çocuğun gözünde.. Annenin üst üste konmuş elinde.. Babanın yüzünde... Köpeğin kuyruğunda... Kuşun kanadında görürsün ruhumuza fısıldayan o güzelim dili... Farkında olmadan yanından geçen selületinin yansımasını görürsün... Kimi çiçektir kimi böcek, belki de düşen bir yaprak.... Ruhunu aydınlatır dualar okur yüreğine belki de ilahi şarkılar söyler kendisini dinleyene. Ve gönül diliyle söyleşir ona gönül kapılarını açanlarla....

** Ruhunla ahiretine ondan kendinizde bir şeyler bulursunuz... Kendinizi onda bulursunuz.... Ruhunuzdaki aydınlık onun tertemiz saflığından, onun ağır gelişinden ve gidişinden sinmiştir benliğinize....

** Ne güzel bir ağırlıktır taşımasını bilene '' Yardım '' Ne güzel bir çiçektir..

** Yalnızca kendi gönül kapında açan.... Bu yüzden kendisini görmeden önce kokusunu duyarsınız... Size yaklaştığında, Rabbim den onun selamını alır, emanettin kaç gün misafir olacağını öğrenmeye çalışırsınız... Bir telaş, bir an önce sevindirmek için yaratılanı yaratandan ötürü..

** Ruhun en güzel kurşunî bir renkte kaplanır, vakit geceyse de etraf aydınlıktır aslında... Ağır usul, nazlı nazlı ve dönerek nur inişinden anlarsınız ki ruh da memnundur halinden....

** Hangi hallerde yaşıyor olursanız olun, o aynı vezinde düşer gönül pencerenizin önüne....

** Evet her insanın uykuya daldığında geceleri bedeninden çıkıp alemde dolaşan ruh nurunun olduğu doğruysa eğer .. Kelama göre doğruluğu aşikar olan...

** Kim bilir, Cennet yolunu hasretle bekleyişimiz ve geldiğinde içimizi kaplayan farklı bir fısıltısı vardır.. Ezan gibi işitenini büyüleyen, lâl eden.. Ruhumuza ulaştığında o ses.... Güzelliğinden öylece şaşırıp kalakalırız orada.

** Kim Bilir... Bambaşka bir âlemin eşiğinde buluruz kendimizi... Cennet denen âlemin... Kim bilir inşallah .. Aminn Amin Amin

**Rabbime ve aczimize sığınarak elimiz açık yaşama lütfu versin âdemliğimizi. Amin
"Ne güzel bir yağmur yağıyor / Nefsimize yenilmiş yorgun insanlığımız üstüne"

** Bizler
Bu dipli kuyu denilen dünyada.
Sadece onun misafiriyiz.
Misafirlerinizin nasıl olmasını istiyorsanız...
Öyle misafirlik nasip olur inşallah..


Necip KÜÇÜK ( N.K.10. 05.2016 )

17 Mayıs 2016 3-4 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar