Bu Gece

Bu gece canım yalnız kalmak istiyor,
Herkesten uzak her sözden gözden uzak...


Şarkıyla hemfikir hissediyorum... Beynimdekileri bir sokak başına bırakıp arkama bile bakmadan kaçmak istiyorum.. Kalbimi ve duygularımı eskiciden bir takım mandalla değiştirmek istiyorum.. ve boş bir çuval gibi boş kalmak istiyorum..
Ne vardı bende o duygusuz, düşüncesiz, vurdumduymaz insanlardan biri olabilseydim.. Şu yastığa başını koyup uykuya dalanlardan..
Her gecem birbiriyle aynı şu sıralar... Bin bir zorlukla uyuyup bin bir işkenceyle en ağır evresine dalmak uykunun.. Ve sabahı zor açtığım gözüm.. Nasıl eğlemeli artık bu canı, bu yükü nasıl hafifletmeli ve nasıl nefes almalıyım bilmiyorum..


Prangalı bir hayatı açık hava hapishanesi olarak yaşıyorum. Bazen alışıyor da insan bu demirlere.. Alışıyor da; keşke arada bir görüşe gelsen.. Gözlerinin gökyüzünden bir parça ve ak pak ellerinden getirsen.. Haftada bir olur en çok dayansam ayda gelsen.. bana kucağında dünya, ellerinde kuşlar getirsen... Bana bir çekimlik nefes getirsen...



'Bütün suç kuşlarda hakim bey!
Onlar sokuyor insanların aklına özgürlüğü....

25 Mayıs 2017 1-2 dakika 25 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 7 yıl önce

    Günün yazısını ve yazarımızı kutlarızud83eudd20