Bu Gün 8 Mart Dünya İşçi ve Emekçi Kadınlar Günü Tüm Kadınlara Kutlu Olsun.


--- Biraz siniz uçlarına dokunalım değilim. Sizlere şöyle bir soru sorsam, Kadın mı Üstün yoksa Erkek mi üstün desem vede yine ben şimdilik cevabını vereyim. Yok aslında hiç kimsenin kimseden üstünlüğü desen yanlış olmaz sanırım. Kadını erkeksiz erkeği de kadınsız düşünemezsiniz çünkü yaratan öyle bir nizam koymuş ki her ikisinde ''' İnsan '' sadece, Çünkü bütün her şeyi ortak, her ikisininde uykusu gelir, her ikisininde karnı acıkır her ikisi de duygulanır ağlarlar, Her ikisinin de sevişmeye ve şehvete ihtiyaçları vardır her ikisi de bu birlikten haz alırlar, her ikisi de kışın üşürler sıcakta terlerler, canları yanar her ikisininde, peki ayrılık nerede bunda deme ki ayrılık yok, demek ki hiç biri birisinden üstün değil buda şunu gösteriyor ki yaratan her ikisinde görevler vermiş önemli olan görevlerini bilmesidir. Erkek erkek gibi olacak eşine saygı duyacak kadında kadın gibi olacak oda saygı duyacak saygı yoksa sevgi zaten yoktur saygısız sevgi sevgisiz de saygı çorak toprak gibidir suyu emer ve yok eder. Peki kadınlara en çok zararı kimler veriyor belki canınız yanacak itirazlar edilecek ama düşünün de öyle itiraz edin, Ben söyleyeyim en çok kadınlardan gelir kadınlara zarar tıpkı insan denilen ayrım yapmadan söylüyorum canlıların bir birlerine verdiği zararlar gibidir kadınlar kadınlara daha çok zarar veriyor ha erkelerin zararsız olduğunu falan söylemiyorum onlar ayrı bir sapıktır çünkü kendisini bilmiyor ne insanlığını nede erkekliğini bilmiyor onun içindir ki keşke önce herkes insan ola bilse zaten her şey kendiliğinden düzelecek sanırım.

--- Bir ülkenin kendisine özgü değerleri vardır bunu hiç kimse göz ardı edemez ne erkek nede kadın bu değerler insan fikrinden de ayrı değildir bizim ülkemizde kadın erkeğini kıskanır erkekte kadınını bu dünyanın her yerinde anı olmasına rağmen bizde bu biraz daha farklıdır. Kadın ben özgürüm diyerek her istediğini yapamaz. Erkekte aynıdır evli bir erkek ben erkeğim her istediğimi yaparım deme hakkı da yoktur lüksü de yoktur buda şunu gösteriyor herkes bir birini insan olarak görür de kendisine yapılmasını istemediği bir şeyi karşısındaki muhatabına da yapmazsa sanırım her şey biraz daha iyi olur diye düşünüyorum. Dünya kadınlar günü tüm kadınlara kutlu olsun, Gelecek yıllarda ne ülkemizde nede dünyada hiç ama hiç bir kadın katledilmesin yuvalar yıkılmasın çocuklar ve analar ağlamasın derim. Dünyadaki tüm kadınların kadınlar günü kutlu olsun.

08 Mart 2021 

08 Mart 2021 2-3 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar