Bu hırs niye ki ? Ölüm de Var Gülüm

*** Bu hırs niye ki ? Ölüm de Var Gülüm ***

* Evet ölümün önüne geçilemez.... Ummadık bir yerde... Ummadık bir şekilde.... Ummadık bir zamnada gelir... Ne zaman gelirse gelsin...

* Allah ölümün de güzelini versin.....

* Belki altı ay, belki on yıl, belki de bir asır. Kim bilir ? Çileli imtihan dünyasından... Bütün dertlerin bittiği veya daha azaplı yere gideceğiz.... Ahiretimize...

* Hal bu ki yalan denen sınav deryasına gelirken çıplak geldik, giderken de çıplak gideceğiz....

* Emel defterimize yazılan yaptığımız iyilikler dışında

* Sanki ahiretimiz için bir şeyler götürecekmiş gibi!

* Bu hırs niye ki ?

* Onu bile bizim götüremediğimiz..

* İnsanoğlu bu bile bile neden zulüm eder ki ? Başka yaratılmışların hakkını neden gasp eder ki ?

* Ölüm başka bir hayatın başlangıcıdır.

* Bu kısacık bir ömrü iyiliklerle donatmak varken..

* Başkalrının sırtınadan haksız zenginliğini hesaplamak ne utanç verici ne rahatsız edici bir şey...

* Ebedi güzelliğin yanında, şu dağlar şehirler yıldızlar ağaçlar hatta hayvanlar senin olsa ne yazar ki ! Yanında götüremedikten sonra...

* Yalan hayatımızın uzunu kısası da boşa geçtiyse, asıl ona yanıp tutuşmalıyız. be gülüm...

* Rabbimiz ne diyor. ' Dünyaya nasıl geldiyseniz öyle de saf gidin ki... Ayaklarınız kaymasın...

* Mekan değiştirirken de emel defterinize yazılan, hayatta işlediğiniz güzelliklerden dolayı, duymadığımız kaygıyı ve korkuyu hayattan ölüme ölümden dirilişe geçerken de duymayın...

* Boşa yaşadığınız saniyler dakikalar saatler günler aylar yıllar her an kumarda kaybedilmiş, sigara ziftinde ömürden eksilmiş heba olmuş anınızdır.. .

* Yaşıyormusunuz ölümüsünüz, belli değil... Yaşarken ölmektesiniz. Bu daha acı daha derin daha can yakıcıdır... Ölü gibi yaşadığınız için...

* İnsanlık yaşarken ölmüş... Meydanlara çık bak bakalım.. Trene dolmuşa taksiye yola ışıklara, fakire öksüze zengine, kumarbaza baliciye, hırsız arsıza tinerciye, gülen bir yüz var mı ?

* Ama yinede gülmesede yüzün...

* İnsanlık için eş dost için edeceğiniz kârı ettiyseniz bu duyguyu doya doya yaşadıysanız güle güle gidin... Ahiretinize güle güle...


************* 'Niçin hayat sofrasından karnı doymuş bir davetli gibi kalkıp gidemiyorsun? Niçin günlerine yine sefalet içinde yaşanacak yine boşuna geçip gidecek daha başka günler katmak istiyorsun?
___ Lucretius.____ '****************

* Yaşamak ne iyi ne de kötüdür....

* İyi yapanda sensin, kötü yapanda.....

*** Gülmekte senin, gülmemekte ****

Selam ve dua ile ; Neco Necip KÜÇÜK 07 Nisan 2017

08 Nisan 2017 2-3 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar