Bütün Şairler Yalancı mıdır

Bütün şairler yalancıdır sözü çok zoruma gidiyor.Şair bir şiirinde mahşuğuna leyla der, bir şiirinde asker olur ,bir şiirinde berduş diğerinde şarhoştur.Bu şairin yalanı deyildir;bu şairin empatisidir.Duygusal insan kendini karşısındaki kişinin yerine koyabilendir. Bütün şairler duygusaldır bu sebeple empatiktir .Bir güzel görmüştür mecnun olmuştur,fukara görmüştür gözü dolmuştur. Bu şairin yalancılığı değil az önce söylediğim gibi duygusallığıdır.Bunca şiir yazdım onca şair gördüm hepside empatikti. İstisnasını gören varsa lütfen eklesin.

09 Mayıs 2013 30-60sn 6 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    yerden göğe kadar haklısınız Vahap Bey..

    bu nedenle yazılan herşey sahibine ait değildir.Şiiri , şiir olarak değerlendirmek lazımdır.Şairine mal ederek değil..

    Şairlerin duygusal olduğu doğrudur.

    kutlarım kısa ama öz yazınızı.

    saygımla

  • 11 yıl önce

    Şimdi deneme olmayan bir şeye bu denemedir desek doğru söylemiş mi olurduk. Ya da var olmayan bir kelimeye bunun anlamı empati kuran insandır desek... Bunlarda muhakkak ki doğruyu söylemiş olmayız fakat yalanda biraz ağır kaçabilir kanısındayım.

    Birde bir "şair" muhakkak ki anlatmak istediklerini "süsleyerek" söyler ve bu tecrübesi ile de ilgili sözün biraz "süslü" olduğunu anlayabilir kanısındayım...