Çağrı

Aklımdasınız efendim, dilimden düşmeyen bir dua, galibiyet törenine ilave edebileceğim bir lades, aklım fikrim mertebesinde silahı kuşanan bir umut gibi aklımdasınız. Size şükür mabedi, bana insaf Gökyüzü aşk.

Kalbimdesiniz efendim, hiç konuşulmasa hiç görüşülmese hiç hatırınıza konmasa bile benli saadet... Şiir köşem , umut dizaynım karaborsaya düşmekten son anda kurtardığım, zamandan tasarruf inkisarım...

Sizi fırtınanın şiddeti ölçüsünde seviyorum. Farkımdasınız bay aşk, bu sokak size hep aşk kilimli dört odacık bir sığacıklı kalp...

Taşınmayın buradan, gitmeyin efendim. Söz konusu değil mi ki ayrılığın ölüm döşeğinde bizi bekleyişi? Dinlemeyin onu efendim; göz nöbetimde ikram soframın kibarlık olsun diye zeytin tanesinden de güzel geldiği peynirli sevda dolu tabak size ikram efendim.

Bu gece o son gece, ışıklar aşka meşk gidişlere bir aşüfte... Sevin beni efendim, çok sevin! Kalp kiracısının parası çakışmadı bu kadarla sınırlı kalmasın muhabbeti. Yine de siz çok sevin. Çünkü ben öyle yapacağım, çok seveceğim sizi. Ağustos ayrılacak biraz sonra, Eylül gelip geçecek sevda harlarından; Ekim, ekin biçecek kalbe. Korkmam. Aralık da olsa, kapı Aralık; ben hep buradayım. Sevin beni efendim, Sevin! Kalp tomar tomar sevda döktü dizeye; kabul edin onu, kabul edin, alın...

Yaşar, ne mutlu yaşar şarkısında şimdi. Çünkü seviyorum sizi efendim; gökyüzünden çok, öz yüzümden az... Sarılın efendim, sarılın, bekliyorum, kapadım kalp özümü başka sevdalara; gelin efendim, gelin, haydi...

 

14 Ağustos 2022 1-2 dakika 464 denemesi var.
Beğenenler (9)
Yorumlar