Çalıkuşu'na Mektuplar

Mutsuz ve yalnızlığımı senden uzak kaldığım her an yaşıyorum biliyor musun ...günlerdir anlatamadıklarımı tutuyorum içimde ama bu bana çok acı veriyor saklayamam da çalıkuşu...hiç beklemediğim üzüntüleri ardı sıra yaşadığımı sana nasıl anlatmalıyım..yine hepsini değil ama birazından bahsetmeliyim..beyin cerrahı çektirdiğim emar resimlerine bakarak muhakkak ameliyat dedi..hayır asla olamazdı bunu kabullenemezdim..itiraz etmemle doktorun ruhsuz maddeci yüzünü fark ettim çaresiz bir başka doktor fizik doktoruna gittim..resimleri inceledi '..seni ameliyatsız iyi edeceğim dedi..bel fıtığı başlangıcı var sen de her iki tarafda da....sana 15 gün fizik tedavi uygulayacağız ..' o kadar sevindim ki ancak sevincim palaska denilen tedavi uygulaması ile işkenceye döndü..bu nasıl bir uygulama Allah'ım ..resmen ikiye ayrılıyorum ayaklarımdan çekilerek iplerle sıkıca bağlanıp gerilerek..acı ve ağrılara alışık oluşumdan dayanabildim çalıkuşu ama dördüncü günü bunu istemedim artık..mengenelerle çekiliyordum ..daha sonraki günler elektrikli masaj şeklinde geçti.. tabi bu aralar 52 yıldır yemediğim iğneleri de gün aşırı yemek suretiyle ve ilaçlara karşı olan tepkime rağmen ilaçlarımı nasıl bitirdiğimi anlatamam..15 gün geçti daha iyiyim ama sol ayağımın üç parmağı sürekli sinyalde.. tedaviden önce dayanılmaz ağrılar ve baskılar içinde kalıyordum şimdi daha iyiyim..hayata döndüm diyebilirim....

31 Mayıs 2012 1-2 dakika 164 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar