Çalışıyorlar

Caddeye inen merdivenin yerine yeni bir merdiven yapıldı. Daha ilk sabah bu merdivenden ineyim derken tökezledim ve neredeyse düşüyordum. 

Eski merdiven daha kullanışlıydı ve adımlarımda o basamaklarına alışıktı. Yani yıllardır tökezleme derdim olmadı. Yaz kış sabahları indim akşamları çıktım o merdivenden.

Bu yeni merdivenden inmek için cambaz olmanız gerekli. Çünkü küçük-orta ve büyük basamaklar karışık turşu gibi yapıldığından attığınız adımlarınız her an karışabilir ve beyin kanaması dahil her türlü sakatlığı yaşarsınız...

Büyükşehir diye bir belediye var bu Ankara' da. Ne iş yaparlar bilmem. Güya hizmet getirdiler merdiven yaparak. Bana kalırsa her yaptıkları iş laf olsun; çalışıyoruz mantığı...

Örneğin; yıllar önce bir belediye başkanı düşünün ki; bu mahalleden bize oy çıkmadı. Bu nedenle bu mahalleye elli yıl değil taş çivi bile çakmayacağım deme cüretini göstermiş. Bravo elli yıl sonra bir merdiven yaptılar....

Chp aslında zengin semtlerinden oy alır. Ankara' yı bilenler bilir. Çankaya vardır Çankaya vardır...

İşim siyaset yapmak değil. Ama bunlar ben ne kadar Sosyal Demokratsam benim sosyal demokratlığımdan daha kötüler...

Çankaya Belediyesine giderseniz kimler için varlar anlarsınız...Onlar kendi kimliklerine kendi akrabalarına sevgi dolular çünkü...

Kadıncağız boşuna isyan etmiyordu. Doldurdularda doldurdular. Bizim çocuklarımızın yüzüne bile bakmıyorlar. Yerin dibine batsın onların sosyal demokratlığı eşitçiliği diye...

Tebessüm acı oldu mu?



21 Ekim 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (1)
  • 2 yıl önce

    Çalışmazlar mı üstadım, çalışırlar çalışırlar, önce cebimizi dolduralım sonra bakarız millete demezler hiç, vallahi oy verecek parti bulamıyorum, potaya girmeyen gazetelere düşmeyen bir parti arıyorum, z kuşağının zaten yüzde 17 si oy kullanmayacakmış, gençler sandıktan da soğudu. bari koltuk için savaş çıkarmasalar... saygılarımla.. eksik olmayın..