Çaylarrrr

Günlerce asgari ücreti  konuşuyorlar.  Kim bunlar? Gazeteciler-Araştırmacı Yazarlar-Sendika Başkanları-Profesörler-Meclisteki Komikler-ve şu kadın; Ülke de yoksulluk mu var? Bitti diyen biri...

Tüm bu hadsizlere sesleniyorum; BÜTÜN SERVETİNİZİ O LÜKS VE BEDAVA YAŞANTINIZI BIRAKIN ASGARİ ÜCRETLE GEÇİNEN BİR VATANDAŞ GİBİ YAŞAYIN...CESARETİNİZ YOKTUR SİZLERİN....

Dünyanın en kolay idare edilen ülkelerinden biriyiz. Bilmiyorsunuz ama. Ama sizlerin bilmediğini yukarıdaki konuşanlar biliyor. İşte bu yüzden yoksulluk bitti milli gelir şu kadar oldu diyorlar. 

Oysa; tanınmış marketlerin sebze-tavuk-ekmek-meyve vs artıklarını normal ev hanımları utana sıkıla toplamaya başladılar haberiniz var mı?  Mecliste 5 kuruşa karınlarını doyuranlar ve gelen misafirlerine haftalık onbinliralık kuru yemiş alan  sen bayım sayın vekil bir zamanlar ben de açım diye bas bas bağıran sen vekil....

500 tl zam. Yıl da 6000 tl. böl güne; 16 bilmem kaç kuruş tl...4 Kişilik bir aileye 4.00 tl düşer. İki simit parası çay mı ikram eden olur her halde keyif çayı...

İyi seneler...





31 Aralık 2020 30-60sn 181 denemesi var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (2)
  • 3 yıl önce

    Renk katıyorsun üstat ,eyvallah

  • 3 yıl önce

    Bu ülke de asgari ücret tartışmaları hiç bitmedi bundan sonrada bitmez. Ve her zaman ezilmiştir enflasyona karşı asgari ücretli, kimse masal anlatmasın. Vergi dışına bile çıkartılmadı yıllardır, kanayan yara...