Cemile/'yi Siz Öldürdünüz...

ben artık bir ölüyüm. dayanacak gücüm kalmadı. hayali herşey bu sayfa bu şiirler bu yazılar. artık cemileniz öldü. o yok yaşamda. elveda süsü taktı ve gitti herşeyi bıraktı. YAŞAm aldın onu bizden yok artık o. evet ben yokum ve ben eski halimi istiyorum.
hani bir cemile vardu hatırladınız mı yüzü aklınıza geldimi sıcacık gülümsemesini yanınızda hissettiniz mi işteo cemile. ne kadarda güvenirdi yaşama hayata en çok öğretmni ve okul müdürüne. asla okula aykırı gelmezdi. evde ne kadar dağınık olsada okulda hep derlli toplu ve düzenliydi.hiçbir zaman yalan söylememişti size daha doğrusu söyleyememişti. yalan söylediğini hemen anlardınız çünkü gözleri bakmazdı gözlerinizin içine. şiirler yazardı sevgisini anlatırdı. oldukçada başarılı olmaya çalışırdı. yaşama güçlüydü hep direnirdi. yaşam onu yıkmazdı. severdi dünyayı olsun kalkarım bununda altından derdi. hiçbir zaman gülümsemesini eksik etmemişti yüzünden. bir sürü acısı olsa bile yansıtmamıştıç hep bir maske takıp öyle gelmişti okula mutluluk maskesi. yılmazdı hayattan yorulsaa ilerlerdi yaşam yolunda. ama artık o kız çok yoruldu yürümeye dermanı yok. en çok güvendiği okul müdürü ve öğretmni ona güvenmedi iananmadı. suçsuzca yargılandı. yüzüne karşı yapmadığı suçtan dolayı yargılandı. ağır sözlerin altında ezilip kaldı. peki o kız ne yaptı sustu karşılarında sustu. yapmadığı bir suç yüzünden hak etmediği lafları işitti. hak ediyormudu cemile o sözleri. peki yha her konu güvene açıldığında hepiniz ona güvendiğinizden bahsetmiyordunuzmu. şimdi neden güvenmiyorsunuz. neden cemile konuşunca yalan söyledi gibi kabul ettiniz. konuş konuş karşında çocuk var dediniz. ne yaptı size hangi zamn güveninizi kırcak bişey yaptı. duydumki davranışlarını beğenmiyormuşsunuz. ne vardı davranışlarında o hep gülümsemeye çalıştı. siz sevginizi ağlatarak mı gösteriyorsunuz bilmem. en kırıldığı öğretmninin her zaman arkasında olan öğretmninin ona güvenmemsi birde müdürünün ona söylediği laflar oldu. o sözleri hak edecek hiçbirşey yapmamıştı oysa. her zaman okuluna,ailesine,öğretmenlerine layık bir öğrenci olmaya çalıştı. hiçbir zaman okul müdürürnn yüzüne eğecek bir davranışta bulunmadı. oda biliyordu çünkü MEHMET KÖROĞLU'nun güveninin zor kazandığını ve onun cemileye güveni tam olduğunu. oda biliyordu GÜLSER ÖĞRETMNNN kimseye arkandayım ben sana güveniyorum demiyeceğini ve bunları kendisine dediğini. peki o güzel gülümsemeli kız kim tarafından öldürüldü. içimdeki o cemileyii kim öldürdü. sadece ikisi. ben hiçbirşey yapmamışken sadece normal bir arkadaşla oturduğum için. ama orda birsürü kız vardı müdürüm. şu zamnada normal erkek arkadaşlarımızda olmucak mı kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz biz. peki burda sizin güveninizi neden sarstım tek sorun onunla oturduğum içinmiydi. peki gülser hocam bana neden inanmadınız ben ençok size güveniyordum neden arkamda durmadınız. ÇOK YORULDUM bu hayattan bu okuldan. oraya seçtiğim güne lanet olsun. ama son sözüm eski cemile ldü artık ve sizin güveninizi sarscak hiç ama hiçbirşey yapmadı...
cemileyi sizler öldürdünüz. artık o güzel kız yok yaşamda cemile sizin güvenini değil siz cemilenn güvenini kırdınız. bizim okul hala yontma taş devrinde kaldı 21. yüzyıla gelemedi. bunun en güzel örneğide ben. evet en küçük birşeyde gözlerniz üzerimde olacak ve beni selandi sağlık mesleğe göndereceksiniz bilirim. onun için artık cemile öldü. yok v yine yineliyorum SİZİN GÜVENİZİ SARSACAK HİÇBİRŞEY YAPMADIM...

23 Nisan 2009 3-4 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar