Cevapları Olmayan Çocuğun Yolculukları ( Bölüm- 3 ) Şeftali

Martayi son zamanlarada bir endise sarmisti. cocugun bu aralarki durumlarini pek begenmiyordu. fazla ses cikarmadan yaklasti yanina cocugun
-Konusmak istermisin ? yolunda gitmeyen bir seyler mi var ! sorun ne ? dedi..................................
-Hayir marta bu gün olmaz dedi cocuk, hersey yolunda merak edilecek bir sey yok. endiselenme sen. ayrica bu güne kadar hic yapmadigim bir seyi senden isteyecegim bu sefer yanliz kalip, kendim konusmak istiyorum. beni anlamani bekliyorum.
-Marta sasirmisti ama bir taraftanda öyle olmasi gerektigini hissediyordu. tamam, peki öyle olsun dedi ve cekip gitti...............
Cocuk oturdugu yerden dogrulup ayaga kalkti ve duvarda asili duran aynaya dogru yürüdü. aynanin karsisinda uznca bir zaman kendine bakti. biraz öfkeli buldu halini ve aynayla konusmaya basladi.ayana, ben kendimden baska hic kimseyi göremiyorum, sende benden baska birilerini göstermiyorsun. su an yanliz ben varim. ben gercegim. bir hic degilim.peki nasil oluyorda buna cürret ediyorsunuz. zihnimin bütün tablolarini istediginiz renge boyuyorsunuz. istediginiz gibi sekil veriyorsunuz. bikmadan usanmadan haritalar cizip, yörüngeler belirliyorsunuz. yapilmasi ve yapilmamasi gerekenlerin uzun listelerini, gidilmesi ve gidilmemesi gereken güzergahlarin rotalarini cikarip dayatiyorsunuz bana. bu büyük bir sorundur. ben kimim ? siz kimsiniz ? kim kim icin yaratildi ? kim kim icin var ? alay mi ediyorsunuz.... bir tasarim oldugumumu söylüyorsunuz bana. bütün varlik gerekcem sizmisiniz yani. hic bir zaman sizi ben cagirmadim. en son görmek istediklerimsiniz. benim size ihtiyacim yok. siz bana neden ihtiyac duyuyorsunuz onuda anlamis degilim.
-Kime ?
-Neye göre, (iyi-kötü ) (güzel-cirkin ) (dogru-yanlis ) Eger benim icin oldugunu söylüyorsaniz, bunlari neden ben bilmiyorum. neden herseyden habersizim. hem bütün bunlarin öyle dediginiz gibi olmasini istedigimide nerden cikariyorsunuz. aramizda gizli, zimni bir anlasmami var ? bütün karar yetkileri elinden alinmis bir ipoteklimiyim. ! yani bütün o hayalleri, düsleri sizin icinmi görüyorum. yasamim boyunca aldigim ödülleri ve cektigim cezalari sizmi verdiniz bana. ! Annemi üzen matematik dersimdeki tüm o kötü notlarida mi siz verdiniz. ! önce birine asik ettirdiniz, sonra onu benden ayirarak , bilincli olarak canimi acittiniz. Ayna söyleyecegini söyledi aslinda, Annemi üzmeniz büyük bir hataydi. biliyormusunuz, ben degil, siz bir hicsiniz. siz asla benim gibi, sulu bir seftali yiyemiyeceksiniz. onun eksimsi, tatli tadina varamiyacaksiniz. taze kokusunu duyumsayamiyacaksiniz. ben sulu bir seftali yemenin keyfini cikarirken, sizler faltasi gibi acilmis gözlerinizle bunu merakla aynada görmek isteyeceksiniz. aynanin göstermeyecegini bile bile.............

10 Ocak 2011 1-2 dakika 21 denemesi var.
Yorumlar