Çocuklarımız

Freedom House raporuna göre;
-Özgürlükleri dünyada en çok çalınan çocuklar, bizim çocuklarımız,
-Dünyada egemenliklerini kazandıklarında kendilerine bayram armağan edilen çocuklar, yalnızca bizim çocuklarımız.Tarih;23 Nisan 1920.
-Dünyada egemenlikleri gasp edilen çocuklar,yalnızca bizim çocuklarımız.Tarih:16 Nisan 2017.
-Avrupa'nın en yoksul, aç çocukları bizim çocuklarımız.
-Dünyada yaşam kalitesi düşük bizim çocuklarımız.
-Okula gönderilmeyen çocuklarımızın sayısı,İsviçre'deki öğrenci sayısından daha çok.
-Bizim çocuk işçi sayımız, Avusturya'nın öğrenci sayısından çok.
-Dünyadaki hiçbir milletin çocukları, bizim çocuklarımız kadar cinsel saldırıya uğramıyor.
-Dünyada bizim çocuklarımızın yaşında evlendirilen çocuk kalmadı.
-Dünyada bizim çocuklarımızın anneleri kadar dayak yiyen anne yok.
-Dünyada bizim çocuklarımızın babaları kadar iş kazasında ölen baba yok.
-Dünyada en az bisiklet sahibi çocuklar,bizim çocuklarımız.
-Bale seyretmeyen Rus çocuğu yok.
-Uçağa binmeyen Japon çocuğu yok.
-Denizleri olmadığı halde, myüzme bilmeyen Avusturya'lı çocuk yok.
-Moğol çocukların bilgisayarları bizimkilerden fazla.
-Dünyanın hiçbir ülkesinde , 9 ve 15 yaşlarına kadar bebek doğuran çocuk anne yok.Ama bizde çok var!
-Alman çocukları en az iki spor yapıyor.
-Hırvat çocuklar, bizimkilerden daha çok tiyatroya gidiyor.
-Finlandiya'lı çocuklar daha çok sinemaya gidiyor.Biz sinemalarımızı kapatıyoruz!
-Dünyada çikolata , dondurma, süt, balık, kırmızı et gibi gıdaları en az yiyençocuklarımız en son sıralarda!Lakin...Hepimiz ekmek yeme şampiyonuyuz!Baklava börek cabası...
-Dünyada 'Öğrenci Andı Yasaklanan' çocuklarımız
yalnızca bizim çocuklarımız.
-Kışın kuşlar yesin diye ağaçlara ekmek parçalarını bağlayan çocuklar, bizim çocuklarımız

28 Mayıs 2017 1-2 dakika 18 denemesi var.
Yorumlar