Daha bir farklı özlüyorum artık....

İlk günlerdeki gibi korkulu değil artık yüreğim.Acemice korkularım yok artık...Daha olgun bakabiliyorum artık ilişkime,sevdiğime...Çok daha farklı bir ben var artık.Ailesine,sevdiğine karşı çok daha olgun davranabilen bir ben... Değiştim.Değişiyorumda halen...Daha az kıskancım mesela çok fazla karışmıyorum sevdiğime...Çok daha fazla güveniyorum sevdiğime.İlişkimize ve geleceğimize daha fazla inanıyorum artık...
Çok daha cesur daha yürekliyim artık.Özgürce haykırabiliyorum artık aşkımı...Korkmadan...Aşkla, aşkımla dopdolu bir hayatım var artık.Yanında olsamda olamasamda.. Mesafeleri hissettirmemek için elimizden geleni yapıyoruz...Her an onu hissediyorum yanımda,gözlerimin daldığı yerde,parmaklarımın hissedebileceği kadar yakında,güneşin doğuşunda,batıında,yıldızlara baktığımda,yanlızlığımıda yanıma alıp denizi seyrettiğimde ,oturduğumda ,uyuduğumda,gezdiğimde...Her nefes alışımda..Kalbimde...
Çok daha fazla özlüyorum sadece.Ayrıldıktan 5 sonra bile bir özlemle arıyorum sesini...Saatler ,günler geçiyor daha fazla artıyor özlemim..Her an hissetmek istiyorum ellerini,her an sesini duymak her an haberdar olmak istiyorum sevdiğimden...Onunla ilgili öğrendiğim her yeni şey çok daha fazla bağlıyor beni kendine...Her geçen gün daha fazla aşık oluyorum.Hayatı 4 mevsimiyle değil sadece yazıyla ve baharıyla yaşıyorum artık...Zaman zaman yaz ateşiyle kavrulurken bedenlerimiz arıyor birbirini..Çoğu zamanda bahar ferahlığıyla mutlu oluyor yüreğimiz..Aşkın ferahlığıyla...Aşkımın ferahlığıyla...

Daha bir fazla özlüyorum seni birtanem...
Her an daha bir fazla seviyorum seni....
17.05.2010 14:30

08 Haziran 2010 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar