Deli gibi sevmek

merhaba gunes merhaba bahcemdeki çiçeklerim.
merhaba kedilerim merhaba ucan kelebeklerim. merhaba gitmeye hazırlanan kırlangıclarım. merhaba sokak satıcıları merhaba düşünen insanlar hepinize merhaba .....
bakın ben geldim yine burdayım eskisisi gibi hiç degişmedim yine sizlere günaydın diyorum ...
bakın ellerim ne kadar sıcak gözlerim ne kadar parlak yaşama sdevincini içime soktum mutluyum ....sevinçliyim mesut ve bahtiyarım...

bir erkek bir kızı sevgisini dile getirmek için seni deli gibi seviyorum der
deli gibi (delilere has bir özellik olsa gerek bu deli gibi sevmek ) Ben seni deli gibi degil deli oldugum için seviyorum .en buyuk aşk bende en buyuk sevgi bende ben deliyim...kimse deli gibi sevemez .sadece deliler sever. benim gibiler .....

unmutuldugunu dusunen uzaklarda biri var aslında bana cok yakın ve aynız zamandda cok uzak .bana sitem ediyor...
biliyormusun sitem etmen bir şeyleri degiştirmeyecek artık.....çünküsü nedeni yok....

BEN DELİ OLDUGUM İÇİN SEVERİM .......SENİDE DELİCE SEVDİM....

02 Ağustos 2008 30-60sn 16 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • BEN DELİ OLDUGUM İÇİN SEVERİM .......SENİDE DELİCE SEVDİM

    gülümsettin fatih bey -deliliğin devam etmesi dileğiyle...