Demek ki Yazar Yalnızlık İstiyor

kalemim durmuyor . . . şuan Kırıkkale İl Halk Kütüphanesi'ndeyim. Bir bayandan A4 kağıdı rica ettim. bu dizeleri yazmak için.
temiz yüzlü,makyajsız ve kültürlü duruşu vardı kendisinin.
Aklımdan geçipte 'aman unutmadan yazayım'cinsinden bir not benzeri yazı için değildi kağıt istemem.
Duramadım.Yazmak istedim.
29 Soru çözdüm YGS Türkçe xxx yayınları.

Kütüphaneyi seviyorum.
Kitapları ve bilgileri seviyorum.

Sınavları kurtarmak için değil de;bilgiyi edinmek için öğrenmeyi seviyorum.

Güzelliğim bilgi ile katlansın. Aptal ve boş insan olmak istemiyorum.

O'nu kıskanıyorum. İstediğini yapabiliyor. Ben ise kanlardan bağlanıyorum!

Sonbahar <;3

En çok sonbaharı seviyorum. Aslında sadece sonbaharı seviyorum mevsimlerimden. Önceden herşeyden mutlu olmak her mevsimi hissetmeyi yeğlerdim. Sanırım büyüyorum ve değişiyorum : gerçekler...

Şuan karşımda gördüğüm boş bir 4'lü masa,kitap kolonileri ve cam. Camda gördüğüm ilk göze çarpan:yanan trafik lambasının kırmızı oluşu. Burayı kağıda bakmadan yazdım. Şimdi yeşil yandı ve lambanın arkasındaki yeşil ağaç;bol yapraklı. O'nu arkasında ise krem renkli 5 katlı olduğunu tahmin ettiğim bir bine ve günahlarına koşan insanlar . . .

Bir telefona sahip olmadan önce ve sonra,hep telefonsuz yaşamayı düşünmüşümdür ama aileme bağlı olduğum ve haber almam gereken bir sevgilim olduğu için bu düşüncemi şu sıralar gerçekleştirmem pek mümkün değil.

Korna sesleri . . . trafik polisi - Devam et!

Burdan çıkmak istemiyorum . . .

şuan trenin geçeceğini haber veren bir sinyal duyuluyor:tın tın tın tın tın tın tın tın tın . . .

Şuan aklımdan geçen bu basit ve konu karmaşası içindeki yazının gün gelipte edebiyat ders kitaplarında yayınlanacak olma olasılığı.
çünkü bizim ders kitaplarımızda da böyle idi.

okur ama pek anlam çıkaramazdın.

demek ki yazar yalnızlık istiyor . . .

01 Kasım 2014 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar