Deniz ve yıldızlar

Yanlızlığıma yoldaştır deniz ve yıldızlar.Karanlık gecelerimin biramla birlikte tek yoldaşıdır yıldızlar.Bazen bir dilek tutarım onlara bakıp bazense dertlerim' o dileğim tutmadı yada sadece bir hayal '' diyerek...

Yanlız günlerimin yoldaşıdır deniz,bazen dalgası ile beni ürkütsede.Bazı günler beni içine çekecekmiş gibi üzerime gelse de...Bazen oturur hüzünlenirim denize karşı.Bazen kızgınlığımı, kinimi , nefretimi kusarım.Bazense gözyaşlarım karışır denize acılarımla birlikte.Ama benim tek yoldaşımdır deniz ve yıldızlar...

Hiç sırt çevirmedi onlar bana.Bazen onlara bakıp acı çeksemde kendi acımla, kendi üzüntümle onlara sitem etsemde her zaman beni dinler deniz ve yıldızlar.Yıldızsız gecelerden nefret ederim ben.Her an yağmur yağacakmış gibi, hemen gözyaşım akacak gibi ... Hüzünlendirir beni yapmur.Yağan sanki gözyaşım gibidir yağmurlu gecelerde...Yıldızımdan uzak...Yıldızlardan uzak... Hayallerimin uzağında geçen hüzünlü akşamlardır yıldızsız geceler...

Sırdaşımdır benim deniz, yoldaşımdır.Her derdimi dökerim denize,Bazense sevgimi aşkımı anlatırım ona...Sorgulamaz hiç beni ,sorgulamaz hiç sevgimi.En büyük hayalimse yanlızlığımı paylaştığım deniz ve yıldızların karşısına sevdiğimle çıkmaktı.

''İşte o size anlattığım aşkım varya , elini tuttuğum gözlerine baktığım melek'' diyebilmekti hayalim.

O hayalimde gerçekleşti artık.Meleğimle tanıştı deniz ve yıldızlar.

Bundan sonra ne mi olacak..

Ya aşkıma tanıklık edecek deniz ve yıldızlar ;

Ya da .......



04.10.2009 02.55

20 Kasım 2009 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar