Di mi

" Halkımız çiftçidir. Bu yüzden çiftçinin emeklerini iktisadi ve asri tedbirlerle en üst düzeye çıkarmalıyız." Mustafa Kemal Atatürk.

Alkol almayı özlüyorum. Başka türlü bu Ülkenin acılarından kurtulamam. Sığınacak neyim kaldı? Bilsem günaha bulaşmamış bir liman adresini, teknemi  sabaha karşı yanaştırır usulca demir atarım, sonra da  sakin sakin Müzeyyen Senar Hanımefendiyi dinlerim... Güzeller güzeli dünya güzeli; havası suyu toprağı bereketli Ülkem... 

Saymadım. İsimlerini-cisimlerini ama hiç saymadım kaç iktidar geldi kaç iktidar gitti bu Ülkemden. İktidarlar tarafından ezilen parçalanan Ülkem kullanıla kullanıla kaç iktidarı kalkındırdı-ihya ettirdi yalana hayale hainliğe katlanmaktan yılmayan yorulmayan ve hâla inatla ayakta duran güzel Ülkem...

Oku be ey cahil halkım...Ben okumaktan düşünmekten yoruldum artık. Anla be ey halkım anla ki; yaralarımız hep birlikte sabırla güneşle bereketle kabuk bağlasın...

Evet...

İlk borcumuzu İngilizlerden aldık. Çuval çuval çil çil altın. Sanırım Bağımsızlık ve Özgürlük savaşımızın bir değeri kalmadı. Çanakkale' deki ruhlarımızın kemiklerini sızlattık. Ben duyuyorum " Boşuna Öldük " çığlıklarını... 

Evet.

Çiftçinin bankası Ziraat ve üst düzey yöneticileri...Umarım bu yazıyı okursunuz...Ama paranın sıcaklığı ağlatmaz sızlatmaz kalbinizi dimi?

Evet.

Ya sizler inşiatçılar? Bu Ülkenin çektiği ızdırabı ancak sizler bilirsiniz dimi?  


18 Şubat 2021 1-2 dakika 181 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar