Doğmak mı Doğmamak mı

Doğmak mı  Doğmamak mı

…babam bir hafta önce benim için geldi bekledi bekledi gitti , bulunduğum yerden dünyaya gelmem için , ve gün ışığına çığlık atmam için çok beklemişti , çok baktı bakmasına da , ben hiç oralı değildim , çaresiz Ankara’ya döndü güzel babam , çünkü yeryüzüne çıkmaya hiç niyetim yoktu , gıda alıp beslendiğim ,gelişip serpildiğim ,hayatımdan memnun olduğum bir dünyam var benim , ne kadar sakin ne kadar huzurlu ve mutlu olduğum bir dünyam , ve keyfim yerinde, oysa dışarıda savaşlar karışıklıklar , sokak terörleri , teröristler cirit atıyordu , yerle bir olan şehirler , katledilen insanlar ve öldürülen ölen çocuklar , veya annesiz babasız kalanlar , böyle bir dünyaya gözlerimi açmak istemeyişim çok doğru ve haklıyım , doğrusu ,ABD’nin halkı Müslüman olan ülkelerde yapmadığı kumpas,tuzak ve çevirdiği ikili oyun kalmadığı , müttefiki olduğu ülkelere bile ihanet ettiği , bize dost olduğunu söylerken bize düşman olan terör örgütlerini hem besliyor ,hem koruması altına aldığı , böyle bir toz duman kirli ilişkiler içinde olan ABD , çocukların ve insanlığın yeryüzünün katili , işgal ve imha projeleriyle dünyayı yaşanmaz hale getiriyor , ve ben böyle bir dünyaya doğmak için çok hevesli değilim tabi , ne kadar geç gün ışığına çıkarsam kendimi o kadar iyi hissedeceğim diyerek bekledim , yakışıklı güzel babam boşuna heyecan yaptı , o da benim inadımla baş edemeyince dönüp gitti tabi , buradan sesleniyorum ey baba olacak baba adayları !! , doğacak çocuklarınıza huzurlu bir dünya hazırladınız mı ? , sağlıklı mutlu bir ortam için fedakarlıklarınız var mı ? , emin olun buradan yeryüzüne geldiğimde beni mutsuz edecek konularla karşılaşırsam hakkımı helal etmem , tamam mı !! , neyse ben de 7 kasım Salı gününe kadar sabredebildim , çünkü babamın ömer diye seslenişi , annemin benimle olan sürekli duaları kalbi sevgisi özel bağları ve onun şefkatli ruh dünyasından besleniyor olmam beni iyice merakta bırakıyordu , ablalarım Zeynep ve beyza’yı da çok özledim , aslında babamı çok sevdiğim , annemi özlediğim , ablalarımı merak ettiğim gerçeği benim daha fazla inat etmemi engelliyordu , dedem , babaannem , amcam cihat o gün hastaneye koşup gelmişlerdi , seslerini duyuyor beni bekliyor olmalarından memnun oluyordum , dedem iyice yaşlanmış sanki , hep kilosundan şikayet ederdi ama başarılı olamamış öyle görünüyor , babaannem maşaallah hiç değişmemiş fakat kilo almaya son vermeli , en matrak konuşması canlı espirili olan amcam cihat'tı, bak onunla daha fazla vakit geçirmek isterim , tabi bu arada onlara da şaka yaptım , hiç oralı değilmiş gibi , hiç niyetim yok muş gibi durdum , dünyaya gelmek için bir acelem veya isteğimin belirtisini göstermedim saat 20.40 oldu , tabi herkes döndü , babam yola çıkmış Ankara’dan , belki onu bekliyorumdur ,amcam, annem ve halam kaldık hastanede ,saat 21.03 , kararımı veriyorum , babam da gelmiş seslerini alıyorum , babamın telaşlı heyecanlı sesi beni de heyecanlandırdı saat 21.07 , merdevenleri kaçar basamak atlaya atlaya çıktı ki güzel babam , onu daha fazla bekletemem saat 21.08 , tamam diyorum , haydi bismillah ..!! ,Allah’u Ekber ..


05.03.2021 / çengelköy

06 Mart 2021 2-3 dakika 164 denemesi var.
Yorumlar