Doktor ve Hasta

Gelin bu gün degisik bir seyler yapalim,Birilerimiz Doktor birilerimiz hasta olalim.
Basliga bakarak hemen tibbi kokular aldi burnunuz. akillisiniz ya Doktor civanlarim, evet böylece
ben,gönüllü hastaniz olarak huzurunuza cikmis bulunuyorum. Saygilarimla...
Sizin o kendinden gecmis halinizi görebiliyorum.icinizden gülmeye basladiniz bile...
Birde,Benim gibi süklüm -püklüm üfleseniz ucup düsecek zavalli,caresiz bir hastaya denk geldiniz ya,
ooooo keyfinize diyecek yoktur simdi.
Gerin gerebildiginiz kadar kaslarinizi,derin bir huusla doldurunuz icinizi
-Acil degil
-Zavalli
-Kayip bir vaka,dediginizi duyar gibi oluyorom.
Ne oldu,neden hemen renk attiniz ? Yüzünüzdeki ifadeyi degistirip,Ciddilestiniz.
Saka yaptim,saka .....
Hadi ama rahat olun,kendinizi birakin,gevseyin biraz.....
Anlamadim
Elbette
Ne haddime,tabiki , Doktor olan sizsiniz.
ADINIZ; hasta
NE SORUNUNUZ VAR; Formüllerin adiniz bölümündekinden bende cok var.
Gene Doktorculuk oynayip ,Kandirdiniz beni. bana bunu hep yapiyorsunuz.
Siz böyle yapinca, Tedavi beklenen iyi sonuclari vermiyor.
Ne O öyle ikide bir askerlikte künye okutur gibi,hizaya diziyorsunuz allah askina.....
Psikolojimi bozuyorsunuz.
Böyle yapmaya devam ederseniz külahlari degisiriz, sizin hastanizi secme gibi bir alternatifiniz yok.
ama benim var . istermisiniz degistireyim ? ya bir sonraki hasta cetin cevizse.... düsünün.
Durun durun, Recete yazmaya basliyorsunuz kizinca hemen. Istemiyorum o agir Antibiyotiklerden.
Sonra bütün gün ölü gibi uyuyorum.

Anlatmismiydim size dün gece gördügüm kabusu ?
SEYANSIMIZ BITIYOR ; Sayin Hastamiz
Hadiii biraz daha, lütfen amaaa
COK SIRA VAR BU GÜN: Olmaz bir sonraki sefere
Ama birileriyle konusmaya ihtiyacim var benim.
Allahimmmm...Ne yapacagim simdi ben
Bu Doktorlarin hepsimi böyle?.................

09 Aralık 2010 1-2 dakika 21 denemesi var.
Yorumlar