Düş Hekimi

Ayrıldıktan sonra arkadaş kaldığım eski sevgilim fenalaştı dün gece, apar topar hastaneye kaldırdık. Doktor ameliyathaneden çıkınca koşarak yanına gidip sordum;

-'Durumu nasıl doktor bey, nesi varmış'.

-'Durumu şu anda iyi telaşlanmayın, iç kanaması vardı durdurduk, eski sözler kanamış içinde'

-'Eski sözler demek... Ne sözüymüş, kimin sözleriymiş bu kadar kanayan'

-'Kendi sözleri' dedi doktor bey'söylemeyip de tuttuğu sözler kanamış, söylediği yalanlar tetiklemiş kanamayı. Sözlerini kesip tüm yalanları aldık, 'seni artık sevmiyorum'lar, 'artık sadece arkadaşız'lar, bir sürü yalan çıktı. Doğrusu tam zamanında yetiştirmişsiniz hastayı, tuttuğu sözler neredeyse düşlerine varacakmış'.

-demek hepsi yalanmış dedim kendi kendime 'Peki, şimdi ne yapmalıyız' diye sordum doktora.

-'Bir süre sevgiden bahsetmeyecek, özellikle dikişleri kapanana kadar. Artık içinde de tutmasın sözlerini, reçeteye yazacağım sözleri de bol bol söylesin. Sizlerde yardımcı olun bu süreçte. Siz demişken pekiyi görünmüyorsunuz, iyi misiniz?'

-'İki gündür kulağım çınlıyor doktor bey, uyuyamıyorum.'

-'nesi oluyorsunuz hastanın'

-'Eski sevgilisiyim ben, şu 'artık arkadaşız' dediği'

-'Sanırım söylediği yalanlar sizin kulağınıza kaçmış, yarın sizi de tedavi ederiz. Bende artık evime gideyim, onca yalanı kesip almak bu yaşlı düş hekimini yordu'.

-'her şey için çok sağ olun doktor bey, tekrar tekrar teşekkürler'

'Sevgili olarak çok üzdük birbirimizi, veda etmek yerine dost kalmayı deneyelim, dost kalmayı da beceremezsek görüşmeyiz' demiştim. Demek sırf bana yakın olmak için yalan söyledi. Yazarların yalan söylemek için ehliyetleri vardır derler, yazarlığı gibi arkadaş rolünü de iyi oynadı. Ben bile unuttuğunu zannetmiştim...

Afganistan / Nimruz / Mashey

22 Mart 2010 1-2 dakika 24 denemesi var.
Yorumlar