Düşler Sokağı

yüreğimin götürdüğü yere gitmeyi çok severim ben. süreklide giderim. çıkmaz bir sokak olsa bile ucunda. yine bir çıkmaz sokaktayım ama hangi sokakta bilmiyorum yolumu kaybettim. üşüyorum ama hava sıcak nasıl bir duygu Allah'ım aslında herşey tanıdık. neresi burası. düşler sokağımmış burası meğer düşlerim bu sokaktamış ilk başta inanmadım ama sonra sen vardın ya ulaşılması zor aşkım sen vardın ya orda. gece oluyor artık düşler sokağımda kararıyor duygularım aşkımıza herkes karşıyken ancak düşler sokağında kavuşacağız birbirimize. aşkımıza neden karşılar bilmiyorum ama seni seviyorum. düşler sokağında bir ev var bahçesinde kırmızı güller dolu işte o bahçenin önünde her akşam bekleyeceğim seni süşler sokağında aşk mahallesinde. inanki canım herkes karşıyken sana bana en önemliside aşkımıza ancak orada tutar ellerimiz korkmadan birbirimizi. üşüdüğümde saracaksan eğer dşler sokağım tekrar aydınlatacaksan her ne olursa olsun yanındayım dersen işte o zaman düşler sokağı aydınlanır. sen ben ve umutsuz aşkımız bir türlü adam olamadık bir türlü sevgi kelebeklerini uçuramadık ellerimiz değmeden birbirine yasakladılar aşk mahallesine girmemizi. çıkmaz sokak diyemedik herkese ona buna seviyoruz diyemedik herkes istemiyor diye sustuk. her susuşumuzda suçlu duruma biz düştük. oysa daha gözlerim gözlerine doyamamıştı daha buseyi koyamamıştın. kapıda bir gardiyan elindede bir cok siz aşk mahellesine giremezsiniz dedi bize. peki neden ? korkma aşkım giremiyorsak aşk mahlleine düşler sokağına gideriz seninle hayellerin benmle olsun ki her akşam bulabileyim sen,i orada. sevgililer önümden el ele yürüyorlardı seslendim burası nersi diye döndüler arkalarına ama bu bizdik aşkım. düşler sokağında her yerde sen varsın. benim düşler sokağımdan eksik olmazsın yasakken aşk bize inadına tadalım gel seninle. ulaşamadığım aşkıma ulaşmışım tamda kapıdaki bekçiyimi dinlerim ben. düşler sokağı seninle beni bekliyor her akşam yıldızlara çıkacağız beraber.... seni bana yasakladıkrından beri düşler sokağımda tek sen varsın. her akşam bekleyeceğim seni........

09 Mart 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (3)
  • 15 yıl önce

    Yıldızların bol olsun emi.

  • 15 yıl önce

    beklenilen beklemeye değerse beklemek güzeldir sana bol yıldızlı geceler tebrikler

  • 15 yıl önce

    düşleriniz her daim MAVİ YEŞİL,PEMBE BOYALI OLSUN...

    5.nci şiir kitabımı BOYALI DÜŞLER adı altında çıkarmıştım

    Yüreğinize,kaleminize,emeğinize sağlık

    Kalem tutuşunuzu sevdim AKICI BİR KALEMİNİZ VAR Yüreğiniz ile kaleminiz bütünleşmiş KUTLARIM Gönül soframda 6 adet ÖYKÜ var beklerim