Ebedi Esirin Olayım

*** Ebedi Esirin Olayım ***

* Hava soğuk, esir al yüreğimi ....... Bahanem buydu sana yakarmak için rabbim......... Dışarıda ayaz yüreğimde sıcaklığın.......... Dilime dolanmış bir kelimenin, belime dolanmış görünmez bir elin......... Rabbim huzur ver, sarıp sarmala and cennetlerinin kapısını aç nolur bizlere, yüreğimden nidalar savuruyordu duaya hasret dost yüreklerine........

* Bedenim de artık, soğuktan sararan yapraklar kadar yıpranmış, solmuş yüzüm, ayaz da ağaç kökü kadar donmuştu yüreğim........... Benliğim senden yoksun sarmaşık dalları kadar karışık, sana ulaşmak istediğim yollar dolambaçlı, sana dökmek istediğim, şu Fırat nehri kadar geliyor göz yaşlarım......... Esir al ki aksın yol bulsun sana doğru eyy rabbim...

* Kendimden geçip yalan dünyanın, iblisin güzel gösterdiklerine kendi kendime esir düşmüşüm.............. Kalbimdeki yokluğun yakıp kavurur beni.......... Dipsiz bir kuyu kadar karanlık, yalvarırım hadi esir al beni.......... Ellerim semada, yalvarıp yakarayım kurtar bizi dipsiz kuyu gibi yalnızlığımızdan.......... Huzur bulsun kalbime kıyamet günü kadar uzak aydınlık..... Kemirir içimi sensizlik, zindan, dilimde bir yalnızlık.............. Eyy rabbim........

* Oysa heba olan yıllarımda istediğim özlediğim şeyler vardı..... Senden yana ey sonsuz güç sahibi ............ Hiç tat alamadığım yaşamdan ruhumu ferahlatan gülümsemeler, istiyorum sana yaklaşan düşüncelere daldıran.............. Ne bileyim işte beni bu zindanda meşgul eden her düşünceden varlığınla kurtulmak istiyorum..................

* Sanki ruhum yavaş yavaş bedenimden ayrılmaya başladı, uçuyor ufkuna........... Hayat bana küsmüş, yerini ölüm esen rüzgârlara bırakmış........... Kendi içimde kendimi bitiriyorum........... Saat yaklaştı, günlerim azaldı ömür nerdeyse bitti............ İşte senden yana ihamlliğim............ İnsan ancak böyle kendini tüketir........ Ne acı.......... Boşa geçen sensizlik................

* Gözlerimi boşluğa diktim belki seni görürüm, kulaklarımı rüzgara verdim, belki seni duyarım , diye.............. . Şimdiye kadar yaşayamadığım umutları yüreğime astım .............. Umutsuzca..........Zalimce.......... Ama biliyorum ki, senden umut kesilmez rabbim............. Hadi sen esir al beni kurtulayım nefsimden, öfkemden iblis denen şeytandan................. Kavuşayım vaat ettiklerine....

* İlk kez uçtuğumu hissediyorum............. Ruhum ferah şuan............ Gözlerim gibi içim de boşalıyor..... Ama bilmediğim bir şeyler doluyor içime............ Aşkın mı desem, sevgin mi desem !!! Allah Allah Allah mı desem........ Evet evet, o sendin sen yarab........... Kelimeler yetmiyor işte.......... Kendime bağırdım çağırdım ve kendime son kez kızdım, ve ardından huzurundayım diye sana güldüm..................

* Evet evet o boşa geçen boş olan vakit dolmuştu, siluletimi son kez gördüm............

* Kimlere neye esir düşmüştüm......... Ama şimdi senin güzelliğinde sana esir oluyorum.......... Rabbim..

* Soğuk bir günde ilk zaferimdi......... Bu kez haklıydım.......... Çookkk kararlıydım........

* Kendime esir düşmüştüm.......... Şimdi yaratanımın en güzel esiriyim.......... Sana esir al, sana esir et beni ....... Ebedi esirin olayım............ Aminn Amin Amin
Necip Küçük 20 Nisan 2017

20 Nisan 2017 2-3 dakika 31 denemesi var.
Yorumlar