eğer sen yoksan ben zaten yokumdur

İçimdeki sen eriyor her geçen gün,kayboluyorsun.Uzaklaşıyorsun benden gün geçtikçe,gidiyorsun yüreğimden.Ne ben böyle olsun istedim,ne de bir başkası .Nasıl ki seni bu kadar çok sevmemin nedeni sen isen; şimdi senden uzaklaşmamın nedeni de yine sensin.Ben sana seni seviyorum dedikçe, seni istiyorum hayatımın sonuna dek dedikçe şüpheyle baktın gözlerimin içine,Acaba bir gün bırakıp gidebilir misin diye baktın hep.Sorguladın içimdeki seni,test ettin sana olan aşkımı.Oyunlar oynadın aşkımla,oyun oynadın gururumla.Ben senden beni sevdiğini söylemeni beklerken benim olduğunu söylemeni beklerken sen benim etfarımdaki kızları takıyordun kafana.Ben sana sonuna kadar güvendiğimi söylerken sense benim etrafımdakileri sorgulamakla meşguldün.Hep oyun oynadın benimle hep şaka yaptın bana hep tepkimi ölçmeye kalktın.Bu oyunlar beni sana daha fazla bağlamaz sevgili.Bu güven oyunları beni sana daha fazla bağlamaz.Aksine bana duyduğun güvensizlik beni senden uzaklaştırır.Uzaklaştırdı.

Eskiden ruhumu okşuyorsun derken , şimdi sıkıldım diyorsun.Eskiden neden aramadın ne işin vardı kimle birlikteydin derken, şimdi çağrılarıma çıkmıyorsun sevgili. Heyecanını mı kaybettin...İnancını mı kaybettin bu aşka olan...SEni kendimden bile fazla düşünmem mi sıktı seni. Her dakika her saniye sesini duymak istemem mi ? Ben mi sıktım o güzel canını... Kusura bakma sevgili...Benim aşkı yaşama tarzım bu . Benim aşkı hissetme tarzım bu.Etrafımda ben istersem benim olmak isteyen,beni isteyen çok insan var.Ama ben tek seni istiyordum yanımda,Yanlız senin olmak istiyordum...


Şimdi ne olur gel bir şeyler yap kurtar bizi....

Hadi gel sevgilim yakalım yeniden dünyayı..Dindir sadece sana tutkun bu yüreğin içindeki isyanları...



Unutma....

Eğer sen yoksan,Ben zaten yokumdur....


04.10.2009 23:39

29 Kasım 2009 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar