Ekonomik Önlem Paketi

Hükümet, teğet geçen ekonomik krizin etkilerini en aza indirebilmek için, yeni bir önlem paketi açıkladı.
Paket, şimdilik bir çok çevre tarafından olumlu bulundu.
Fakat, özel sektör kurumları tarafından,(Doğu Bölgemiz Sanayi ve Ticaret Odaları ve bölgeden büyük iş adamları)eleştirilen ve bize sorulmadı. Eğer sorulsaydı, daha iyi olabilirdi. Biz gördüğümüz aksaklıkları söyler ve düzeltilmesini sağlardık denilen paket barındırdığı birtakım hatalarla yürürlüğe girecek.
Maalesef, AKP hükümetinin en kötü özelliği , kendi kafalarına göre gitmek, danışılması gerekli kişi ve kurumlara yeterince danışıp farklı görüşler üzerinde kafa yormamak.
Her işlerinin aceleye getirilmiş, yeterince araştırma ve çalışma yapılmamış, şişirilmiş bir durumu var.
Ayrıca, pakette 120.000 kişinin istihdam edileceği(işe alınacağı) belirtildi.
Güzel de burada önemli olan, AKP nin partizanlık yapıp, kendi yandaşlarını ve onların yakınlarını bu kadrolara doldurmaması, işçi seçimi yapılırken tarafsız davranılıp, işe en çok ihtiyacı olan, en zor durumda bulunan kişilerin seçilerek işe alınması.
Doğru olan da bu değil mi?. Ama, ben daha önceki uygulamalarına da bakacak olursak, pek ümitli değilim.
AKP nin bu fırsatı da önümüzdeki seçimler için kullanacağını düşünüyorum İnşallah! yanılırım.
Herşeye rağmen paketin öncelikle insanlarımız için hayırlı ve olumlu olmasını dilerim.
Sağlıcakla kalın.,

(AAA! ben şimdi AKP dediğim için edepsiz mi? oluyorum. Bence, edepsiz olan ben değilim, başkaları!!!! Hiç kimse AKP dediği için edepsiz olamaz.)

05 Haziran 2009 1-2 dakika 138 denemesi var.
Yorumlar