Elveda Hayat / Dört K Masalı

Belki birilerine göre ben artık iyileşmiştim..Hasta değildim..Ama gercekler hiçte onların dusundugun gıbı degıldı..!Neden daha okul bile bitmeden biz birbirimizden kopmustuk..Hep alttan aldım..Büyüklük bende kalsın dedım..Ama ben inanmazsanızda artık .Halendaha hasta biriydim bu kadar üstüme gelmeseniz..?
Emin olun ki sıkıntıdan,dertten artık kalbim sıkışıyor..Bu yükü kaldıramıyorum..Sizin kardeslıgınızde bu kadar basitmiydi..?Şimdi bugün DörtK Masalı bitmiş mi oldu..?Hayır benım için yine bitmedi ve bitemezde..Sadece biraz ara verdik..Yorulduk..Şimdi durup düşünme vakti geldi.."Biz ne yapıyoruz " deme zamanı geldi ..Siz benım açımdan olaylara bakmaya başlayın bende sizin açınızdan düşüneyim..Ama anlayamıyorum işte..Bir insan kardeşininn hiç mutlu olmasını istemez mi..?
Ben gercekten onunla mutlu oluyorum evet ama sizinle aram bozuluncada daralıyorum..Sanki o zamanda eriyorum..Gercekten gunden gune solup bitiyorum..Mesela dün aynı masada oturup yine beraber yemek yiyorduk..Ama aynı değildi bu sefer aramızda sanki kocaman bir duvar vardı...Ben sürekli o duvarı tırmanıp karşı tarafa yanınıza geçmeye çalısıyordum..Ama sizden biri elini uzatsa diğeri yapmıyordu..Yanınıza gelebilmem için her zaman ki gibi hep beraber bunu başarmamız gerekiyordu...Gerekirse ben size yalvarırımda "Nolur beni bu karanlıklarda bırakmayın..Bu hayatta tek başıma yalnız bırakmayın..Beni bu mahzende çıkarabilecek kişiler sizsiniz..Yoksa ben dayanamıcam..Artık hayata gözlerime kapatma vakti geldi diye düşünücem..Çünkü;benim hayallerim sizlerle kuruldu..Nasıl anlatsam şöyle düşünün.."Eskiden ben hayatta hiçbir yaşama gayesi olmayan biriydim..Sadece anı yaşayıp,eglenıp gecerdim..Ama siz bana hayal kurmayı,hayata renk katabilmeyi hiç birşeyin olmadanda mutlu olabilmeyi öğrettiniz..Siz bana o kadar çok değerler kattınız ki ..Emin olun bunu kelimelerle ifade edemiyorum..Beni hayata sizler bağladınız..Ben eskiden sanki bir uçurtma gibiydim..Rüzgar nereye eserse bende o tarafa ilerleyip dururdum..Sonra rüzgara hiç direnmez onun hiç ters yönüne gitmeye çalışmazdım..Ama siz bana o rüzgarın kendim nasıl yönetebileciğimi öğrettiniz..Önemli olan birinin elimden tutmasaydı..Ben hayaller kurmayı ve beraber neler başarabileciğimiz sizlerle öğrendim..Yaşamayı,yaşatmayı,sevgiyi,gülmeyi,Kardeşliği öğrendim..Hayatın toz pembe olmadığınıda öğrenmiştim ama sizlerle aramızda öyle büyük bir bağ vardı ki..Ben o toz pembe hayatın gerçeklerini üfleyip geçebiliyordum..Çünkü;yanımda,sağımda,solumda,arkamda hep birileri sizler vardınız..Benim kardeşlerim vardı..Asla bırakmayacak dediğim ,beni her an sevip yanımda olacak dediğim sizler vardınız.."Ben eski bizi çok özledim..."
Bazende düşünüyorum...:
Bir çılgınlık mı yapsam onlar ıcın dıyorum..Belkı sacma gelıcek ama onların benım gönlümdekı degerlerını,kardeslıgını kanıtlamak ıcın ıstıyorum..
Aklımdan düşünüyorum...Çıkıcam bır gun merkeze gidicem bir inşaata yada artık neresı olursa..yeterkı sız benı duyun ..!En yuksek katına cıkıp oylece oturucam..Once ruzgarın o guzel esıntısını ıcıme cekıp son kez belkıde nefes alıp verıcem...hayatın o son guzellıklerını yasıcam..Sonra sakin olmaya calısıcam ama olmucak biliyorum..
Ve herkese son bir mektup yazıp "Elveda Hayat " diyeceğim..
Ben artık yokum..Gidiyorum..."Elveda DörtK..."

"Elveda benım degerlı kardeslerım...!"
Siz benı unutmus ya da silmiş olabılırsınız..Ama ben sızı unutamadım..Bakın bır gun bızı herkes tanıyacak demıstım ya..İşte bugun gercek oluyor..Bugun bız haberlere cıktık belkıde ..Artık DörtK Masalını herkes bılıyor olucak..Ama ben bu hayatta yokum artık..Sizleri cok sevıyorum..!
Ben sızı hiç unutmucam..Sizler olmadan yasamak bana cok zor geldı..Üzgünüm ..ben boyle yapamıcam..
"Kardeslerım yasarken onlardan kopuk yasayamam ..BEN "

Elveda hayat !

Dört K

Esra öğretmiş
Kader Bastem
Selda Sümbül.

Not:Çünkü;Ben artık yokum..!

12 Nisan 2012 3-4 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar