Ertele Kendini

Ertele artık gün sızıntılarını, ayağının altı bataklık. Toprak çorak, gök bulanık, su kirli. İçime attıklarım, küf kokuyor. Burda, bir yerlerde göz kapakların kadar büyük bir havalandırması olmalıydı gövdemin. iyi havalandırdın gerçi, bütün nefesim kaçtı mazgaldan.

Ağzı kapalı kavanozda büyümek işkenceydi bilesin, taşındım mı, hala aynı kırılganlıkta ikamet mi ediyorum?...
Sorularla, bencil bir çukuru doldurduğum için üzgünüm.
Kesitler, bunca telaşın içinde nasıl duruyor? şık mı! yani yakıştı mı üzerine merak ediyorum!.
Öfkemin, ustalığını sorgulayanları hududun bir adım gerisine itiyorum...burdan sonrası acemi itiraflarıyla dolu?.
Kavanozun, sakar birinin eline geçmesine sevinebilirim belki , kavanozun içinde miyim yoksa dışında mı?
Kaç kilometre uzağındayım, kaç metre yakınında?
Önce, bulsam ah bir bulsam diyorum, sonrası gerici ve sansürlü bir yığın kalabalık!.
Öç, iyi niyetimi susturuyor ,kaba kuvvetle...iyi olmanın erdemini tartışan bir gurubun arasına dalıyorum!. ''unutma, güçlü olan kazanır'' unutmadım!.

Gücünü, neyle sınadın?...hangi terazi tarttı , ya da hangi kavga?
bugünlerde Kırdıklarımı, parça parça toplayıp birleştirmek gibi erdemli bir eylemim olmadı hiç!.
Sahi kimin burnundan düştüm ben?

30 Temmuz 2011 1-2 dakika 9 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    çok güzel duygular serpılmış toplumsal kışılık yansıması direnç yalnış doğru olan yansımalar en önemliside 👍


    ölümü görmedim gidişinide..! umutları görmek adına... ölümü tatmadım yaşıyorum ölümüne senle sessizce... yaşamaya inat ''YAŞAMAK DİRENMEKTİR'' SEVGİLİM..! .......... 😭 .şiirimden 👍tebrikler ****👧sevgiler😊

  • 7 yıl önce

    Kendi kendini sorgulamak keşke herkes yapabilse

    Kutlarız günün yazısını👑👑