Eski Ben Olacağım

ne idi beni 2 haftada yoldan çıkaran.doğru yolun eğik yolcusu yapan. neydi doğru yolun yalnış kapısına doğru yürümemim sebebi. ne yaptım ben nasıl kırdım herkesi. geriye baktığımda onlarca yığın gülümsemeyen insan. sevgi ve güvenlerini yıktığım onlarca insan. gece yastığa başımı koyduğum anda hiçbir suçluluk duymadan yattıığm onlarca saat. ne yaptım ben. doğru yoldan gülümsemek yolundan nasıl saptım ben. gülümsemek herşeydi benim için masumca gülümsemek.tek yapabildiğim buydu herkese karşı.şimdi yerini masumluktan düşünememzliğe bıraktı. 2 haftada onlarca kadavra bıraktım arkamdaki yolda. geriye döndüğümde sadece bozuk bir yol ve onlarca kadavra. gri bir hayat rengi. sisli ve havasız bir hava geride. çok uaklarda renkler var yaşamdan. ulaşmak ona koşarak ulaşmak. renk kristalleri serpmek yaşamıma, gri rengi değil bütün renkleri almak hayattan istiyorum. 2 haftada onlarca yol kat etmişim. ama sevilmemek üzerine. sevgi üzerine ise çok az bir yol. rengarek dünyamı kararttım.güneşli havyı sisli havaya bıraktım. İNSAN beyninde herşeyi planlarsa yapar dediklerinde inanmazdıım. inanıyorum. sevgisizlik tohumları diktiğimde 2 haftada büyüdüğünü bile gördüm. bir yağmur istiyorum kirli duygularımı yıkasın.yorgunum artık hemde çok. üzmek kırmak ne kadarda basitmiş meğer. buruk bir gülümsemeyi bile çok gördüm çevremdekilere. herkesten kaçmak istiyorum uzaklaşmak. onların gözleriyle yada sözleriyle yargılanmak istemiyorum.hatamı anladım herkes eski beni istiyor. sıcacık masum bir gülümseme bende onalara bunu çok gördüm. kalbimden 2 haftada onlarca kişiyi sildim.geri dönüşüm kutusu gibi "geri yükle" desemde hepsini yüklesm kalbime ve düzelsem af ederlermi beni acaba? bana şans tanısın iyilik melekleri. renkler ceplerime renk kristalleri koysun. renk katabileyim o güne. çiceklerim tekrar açsın bilirim onlarıda kırdım. narindi onlarda ben gibi ama onlarıda üzdüm. resim çerçevelerindeki ben gibi olayım tekrar. herkes beni özledi madem bende herkesi özledim. çok pişmanım canlarımı üzdüğüm için. onları üzdüğüm zaman yüreğim parça parça oldu. artık pansuman yapmanın zamanı geldi yüreğime. ve kırdığım herkese. ruhumu ve bedenimi yıkayıp karşınıza öyle çıkacağım. yüzümde eskisinden güzel bir sıcak ve masum tebessümm olacak. eski ben olacağım.herkese söz veriyorum.

05 Nisan 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    sen kimin kardeşisin resmin deki kız herkese yeter hep öyle ol seni seven çok inan