Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz!

Gözyaşlarım = Ben

Beni ?'gözyaşlarım'' ilân ettim; ve ben (gözyaşlarım), zehirli kül tablasına döküldüm. Biraz tuzluyum, biraz da ekşimtrak. Zaman, acıyı barındırdı ve kederiyle teğet geçti bizlere...Altı çizilen belli başlı kurallarım, eşkiyayı benden de beter etsin...

Doğanın ağır şartlarında , ağır eğitilmiş bir adamım. Bazen dost, bazen de düşmanım olan doğayı, eşkiyayı bağrında saklarken yakalarsam...İhaneti kaldırmayan yüreğim, ikisini de ilk fırsatta bir kaşık suda boğar.Şaşırmayın! Elbet dediğimi yaparım.

Gözyaşlarımın son durağı, beyaz postallarımda Türk bayrağı...Bu söz kalleşlere nispet olsun. Ben haine beddua etmem. Yaşıma sükut edip, zamanı ileriye tekmelerim. Tekmeledigim yaşa gelince ,direkt uygulamaya geçerim.Avını bekleyen sakin bir aslan gibi. Sonunda daha fazla göz yaşı dökmemeye karar verdim. Zaten simdiye kadar dökdüklerim ile o hainleri boğar geçerim. Ben, geçmişi olan asil bir milletin içindeki küçücük bir yüreğim. Gerisi ufak teferruat benim için. Can-ı Veren De O, Alan Da O!!! Ben vermeye hazırım! Senin için Türkiye!!!

Artık son paragraflar bilsin ki; telaşlı kanatsız kuşlar...Sanatkârın dediği gibi: Eşkiya Dünyaya Hükümdar Olmaz!!!


Bir yanımı sardı müfreze kolu
Bir yanımı sardı varici oğlu

Beş yüz atlıyla kestiler yolu
Eşkıya dünyaya anam hükümdar olmaz

Yıl bin üç yüz kırk bir mevsime uydu
Sebep oldu şeytan bir cana kıydı

Katil defterine adımı yazdı
Eşkıya dünyaya anam hükümdar olmaz

Sen ağlama anam dertlerin çoktur
Çektiğin çilenin hesabı yoktur

Yiğitlik yolunda üstüme yoktur
Eşkıya dünyaya anam hükümdar olmaz

Eşkıya dünyaya anam hükümdar olmaz


aLp'Lerin Son Sözü:

Ben Hero filmindeki kahraman değilim ki;
Gökyüzündeki oklar kafama insin.
Ben Hero'nun ta kendisiyim.
İnen Oklar Efendisi!!!



Not: Başlık, şarkı sözüdür...Ayrıca Venedik Öpücüğü devam edecektir.Saygılar...

12 Aralık 2008 1-2 dakika 13 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (8)
  • 15 yıl önce

    Yarı yaşamak benim kaderim sizler değerini bilin çok güzel olmuş.şarkı sözleri de güzel tabi

  • 15 yıl önce

    oooooooooo bunları bana önerdıgın ıcın ılk once teskkur ederım kardesım sonra da bu guzel anlatım ıcın tebrık ederım...👍👍👍

  • ALP ne yaptın sen ya böyle... sen de ışık war görüyorum parlak, insanlığı aydınlatacak...

    tebrikler...

  • 15 yıl önce

    umarım devam eder venedik öpücüğü bu denemen de diğerleri gibi güzeldi.... doğru eşkiyadan dünyaya hükümdar olmaz

  • 15 yıl önce

    sen ordaki anlamı kavrayamadıysan ben ne yapayım...ordaki söz zaten yürekten gelen söz....yapmacık olan ise forumda da anladığım kadarıyla sizin yüreğiniz...