Ey Ulan Aşk

Ey sevgili aşk,

Benim senden çektiğim nedir?, suçum günahım senin oltana yakalanmak mı? Aha da yakalandım, ne olacak peki? Eğer ki suçum buysa ben bir ?sazanım?. Belki de sen şimdi ?ha ha ha ha...? diye gülüyorsundur. (Ağzını kapat sinek kaçar aşk.) Ne yapsam, ne etsem üzülen, ağlayan, sızlayan hep ben oluyorum. Aslında ? Yoksun, varsın ama göremiyorum, yok ile var arasında mısın?, yoksa bizler mi körüz? ? Sen bunu mu demek istiyorsun ey aşk.

Det sana aşk.

Ve hatta hadi canım sende...! Bırak bu oyunları, sahtekarlıkları, yalanları, dolanları... Sağ gösterip soldan bile vurmuyorsun. Söyle nesin sen? İn misin cin misin? Üç harfsin biliyorum. Ama sende hırsızsın bunu iyi bil.

Ey ulan aşk,

Seven ben sevilen o, seven o sevilen ben. Bu ikisi arasında nesin bela mısın? Farz edelim ki belasın, belamsın peki sen şer misin söyle ey aşk nesin sen? Yok arkadaş yok sen hiç çekilecek dert değilsin. Nerden bulaştım ben sana. Dokunsam kırılırsın. Seni çağıran dilim, gören gözüm, duyan kulaklarım, hisseden tenim bana bu kadar mı hayırsız olacaklardı. Of of bak üzüldüm şimdi. Parçalarım özellerine ihanet edip beni sana sattılar gene. Bana yani sahibine ihanet ettiler. Sen dur ben onlara bu satışın hesabını sorarım.

Aşk sen neymişsin be...

Öldürdün beni

Sen bir acı,
Sen bir özlem,
Sen bir tutku,
Sen bir heves,
Sen bir umut,
Sen bir güneştin,
Benim için...

Bir şey söyleyeyim mi sana

Seni aramıyorum,
Seni görmüyorum,
Seni duymuyorum,
Ve sensiz mutluyum...

Hani anlarsın ya
Öyle halsizim ki hiç sorma
İşte gene yalnızım
Ne yazarsam yazayım
Gene yalnızım...

Biliyor musun? *

Şiirimde dediğim gibi zehir ettin gençliğimi. Agu içirip zehrini akıttın. Ve öyle halsizim ki hiç sorma.

Söyle nesin sen aşk?

Yalanlarım içerisindeki yalansız bir yaban mısın? Yoksa yabani bir yalan mısın?,

(yalanlarım içindeki gerçek misin?, yoksa gerçeklerimin içindeki tek yalan mısın)
sen belirle nesin sen?)

Ya ben kime diyorum ki, sus konuşma sakın. Vereceğin cevabında senin var ya da yok olman arasındaki belirsizlikten olacağını ve seninde bu belirsizlik içinde yok olacağını biliyorum. Çünkü sen var olan bir yoksun...! Tıpkı ben de yaşayıp ama olmadığın gibi. Belki böyle değildin. Bencilliğin ve hep kendi çıkarların uğruna biz masum aşkseveler'e kin-nefret kusturdun. Şimdi söyle ben seni ne yapayım aşk? Çöpe atsam çöpçüler kabul etmez senin gibi bir pisliği. Satsam satıcılar beş para değer biçmezler. Söyle ne yapayım yakayım mı?

Şimdi sen ne de olsa ?ha ha ha ha...? diye gülüyorsundur. Gülen sen sanıyorsan kendini sus lütfen.

Unutma son gülen kahkaha atar.

Yoluma çıkarsan ezerim. Sakın ola yolumdan bile geçmeyesin. (açık bir tehdittir sana)

?hadi canım sende? diyorsundur beklide...

Sus bak aşkımla döverim seni...



NeYzEn.. * 2002

14 Temmuz 2009 2-3 dakika 5 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    korkmustur ask saklanmistir, sucludur ask ama tek basina degildir suc islerken cezasini ceker ama ürkütülmeye gelmez.. begenirse hücresini hic firar da etmez....

    aa bide ask siddeti sevmez siddetli aski ise herkes sever...

    ......

    dedim...

    sevgiler:-))👍👍