Eylem

..yağmur yağacak gibi serin ve hafif rüzgarlı bir hava,canım sıkkın ve yalnızlığıma sarılıyorum bir yandan gündemi takip ediyor gözüm haber saatlerinde,şu son günlerde meşgul eden gezi parkı bahanesi ile şiddet ve kaos çıkarıcı olayların vatandaşlarımızı nasıl da rahatsız ettiği ortada,insanımız iş güç ekmek peşinde ve geçimini temin etmek için uğraşmak istiyor,eylemcilerin keyfi yerinde ,ekmek elden su elden,tüm ihtiyaçları iktidarı yıkmak ve başbakana haddini bildirmek için kinlerini kusan holding ve sermaye babalarının karşıladığı bir ortamı kim bıraksın ki,tabi ki eğlence olarak masrafsız yiyip içip yatmak ne güzel,ayrıca eylemci çocukların anne babaları da memnun ..çocuklarını eyleme alıştıran ve bununla övünen anne babalar, size karşı da bir gün değil her zaman eylem içinde olacaklarını aklınızdan çıkarmayın.Bu tertemiz yavrularınızı yeşil çevre duyarlılığı adı ile başlattığınız eylemin giderek hangi mecraya ve maceralara sürüklendiğini bile bile güle oynaya el ele destek veriyorsunuz, iç ve dış mihrakların yazdığı senaryoya biat ederek.Nasıl bir aile ve anne baba fotoğrafıdır ki yaşadığı şehre ve ülkeye kast eden düşman fikirlilerin aldatmasına kapılarak çocuğunu ateşe atıyor.Hani dün bölücü dediklerinize ateş püskürüyor ulusalcı damarınızla etnik ve kimlik kalitesinden üst ve alt sınıflamasından,aşağılamaktan dem vururken şimdi ne oldu da kol kola girdiniz,bayrak ve posterlerin oraya buraya asılmasından rahatsız değilsiniz.Ve çocuğunuz, bazı kurum ve kuruluş sermayedarların yeme-içme-barınma gibi ihtiyaçların karşıladığı bir dar mekanda,sağlık açısından riskli olacak şekilde yatıp kalkmasından memnunsunuz öyle mi ?? ve bu kadar mı kör olur insan artık konu park değil , ağaç hiç değil tam bir anarşizm ve siyasi politik bir rant,özellikle ABD,İSRAİL ve AB,SURİYE,İRAN gibi ülkelerin hınç ve öfkesi alıp başını çekerken,sırf Türkiye'yi bunaltmak,ekonomik yükselişini frenlemek,güçlenmesi ve itibar kazanmasının önüne geçmek için önceden proğramı yapılmış bir oyunu vizyona sokuyorlar,kimin umurunda gezi parkında ağaçları ve yeşili korumak adına yola çıkanlar,ey anne-baba senin çocuğun çadırda kalmaya devam ederek kime hizmet ediyor bunu göremiyor musun ?,zaten demiyorlar mı bu tedhiş ve terörü çıkaranlar "..hala anlamadın mı maksadımızın gezi parkı olmadığını.." diyecek kadar açık açık niyetlerini ortaya koyuyorlar, şımarık ve haince ..yazıklar olsun,yine yazıklar olsun o ailelere her şey anlaşıldıktan sonra , eylemin hangi amaçlı ve hedef gözettiğini bile bile destekliyor olmalarına yazıklar olsun..yoksa çevre duyarlılığı ve yeşil alan bilinci konusunda gösterilen tepki haklı görülmüş gereği de yerine getirilecekken,...evet konu ne imiş maksat bağcıyı döğmek miş...


15.06.2013/beylerbeyi

15 Haziran 2013 2-3 dakika 164 denemesi var.
Yorumlar