Eyvah! Magandalar Geliyor

Biraz önce haberlerde silah ruhsatı almayı çok kolaylaştıracak bir kanun tasarısının meclis komisyonlarında görüşüldüğünü duydum. Kulaklarıma inanmak istemedim.
Hapishanelerde kalabalıktan mahkumların nöbetleşe uyuduğu, suç oranı oldukça yüksek, buna karşın eğitim düzeyi düşük ülkemizde, dindar, demokrat ve barışçıl olduğunu ileri süren bir iktidara bu koşullarda kim inanır????
Kısaca, söylem başkaaaa, eylem başkaaaaa, ama, tabii ki önemli olan eylemler yani yapılanlardır.
"Ainesi iştir kişinin, lafa bakılmaz." demiş atalarımız.
Bu arada silah sanayicileri de meclis koridorlarında dolaşıp, lobi yapıyorlarmış.
Rezalet, ruhsat almayı zorlaştırıp, silahsızlanmayı teşvik etmesi ve yasalarla uygulaması gerekenlerin para için yaptıklarına bakın.
Ateşle değil, silahla oynuyor bunlar!!!
Ülkemizde işlenen cinayetlerin % 60 ı ateşli silahlar ile işleniyormuş. Kanun çıkarsa % 100ü silahla işlenir artık.
Her üç evden birinde de silah bulunuyormuş. Düğünlerde ve kutlamalarda havaya ateş edip, masum insanları öldüren magandalara da gün doğacak.
Ben silahtan korkarım. Uzaktan bile görmek istemem doğrusu. Değil evimde bulundurmak.
Bu yasa tasarısının hemen geri çekilmesini sağlamak için, sivil toplum örgütleri, muhalefet ve hatta aklı başında iktidar partisi milletvekilleri bile hemen birşeyler yapmalı, yoksa doğacak suç ve günahlara ortaklık etmiş sayılırlar.
"Allahım sonumuzu hayreyle ya rabbim."
AMİNNNN.

16 Şubat 2010 1-2 dakika 138 denemesi var.
Yorumlar