Farkına varalım

Dostlar elimiz ayağımız tutuyor gözlerimiz görüyor......
Ama nereye kadar bazen şansımız yaver gider...
Yaşlanana kadar sağlıklı oluruz arada hastalıklar geciririz
Ama bir müddet sonra iyileşiriz.....
Unuturuz hastalık dönemini o dönemde hastaları daha iyi anlarız
Sağlam olan dostlar hiç engelli birinin halinden anladınız mı göz yaşını
Akmadan sildinizdi sinirli olduğu zamanlarda hak verdiniz mi
En sakin olduğu zamanlarda içindeki fırtınayı hissedip ürperdiniz mi
Görmek ne güzeldir koşmak özgürce
Yerden düsen kalemini almak çiçekleri koklaya bilmek
Bu gün şanslıyım sağlıklıyım dediniz mi ?farkına vardınız mı
Engelli kardeşlerimizin yerine kendinizi koydunuz mu.......
En küçük şeyde nasıl mutlu olduklarına şahit oldunuz mu ?
Ben oldum dostlar.......
Kocaman yüreklerinde barındırdıkları sevdaları gördüm
Yerdeki minicik çiçeğin rengini fark ettiklerini.........
Çocuklar gibi saf yürek taşıdıklarına ama :neden ben :demediklerine
Şahit oldum dostlar......
Yüreklerinde engel olmadığına sevdiler mi sonuna kadar ;
Sahip çıktıklarına hiç bir zaman engellerinin arkasına saklanmadıklarına :
Seni seviyorum deyip haykırdıklarını gördüm..........
Sevin dostlar yeterki kalbinizde olmasın .......
Gönül gözüyle sevin önce yüreğiniz görsün ....

12 Şubat 2010 1-2 dakika 4 denemesi var.
Yorumlar (2)
  • 14 yıl önce

    Ne denlü duyarli ve ne kadar tertemiz bir Kalbe sahip oldugunuz her halinizden belli saygi deger Sercan Hanim, cünki Sevgi sizin kaleminizde ve sizin yüreginizden cok ama cok farkli yaziliyor ve cok farkli cikiyor ve bizim ölmüs gönüllerimizde dahi makes buluyor ve bize ümit,umut,güzellik, üflüyor ve gercek sevgiye giden yolu gösteriyorsunuz......

    Evet ben düsündüm Sercan Hanim, ve Rabbime en az onlar kadar sükrettim, zira biz Yaratanimiza hic bir sey vermeksizin bunca nimete mazhar olmusuz, Rabbim nimetinin Hamdini Sükrünü eda eden kullarindan eylesin ama birde su bir hakikat ki belki Rabbim karsiliksiz verdigi bazi seyleri geri almak suratiyle o kadar cok sey farkli yönden yine geri veriyor ki ve biliyormusunuz bu verdikleri öyle ulvi ki bizler hic ama hic ulasamiyoruz o güzelim nimetlere ki bunlar cogu zaman ic duygular güzel bakmalar güzel görmeler daimi bir iman ve hatta hatta gercek sevgi ve gercek Ask. Bunlar sadece bize bakan yönü ve birde bunlerin ahiret boyutu varki iste asil bizler orda o engelli kardeslerimizin ne kadar kusursuz ve belki bizlerin kusurlu oldugunu görecegiz....

  • 14 yıl önce

    Iki cihanda da Huzurlu Mutlu ve Mesut olmaniz olmamiz Dua ve dileklerimle.

    Ben böyle ulvi nimetler icin neler vermezdim ki !

    Denemelerinizi begenerek takip ediyor ve duygu yüklü hüssar gönülle okuyorum Sercan Hanim. Rabbim bizlere anlamayi ve anladigimizla Amel etmeyi nasip eylesin...

    Sonsuz Sevgi ve Saygilarimla Efendim......................