Fay Hattında Ezan Sesleri...

İşgal güçlerince Irak'ta,hiç yabana atılmayacak; Black Hawk-A 16'lar-Apaçi T'ler-B 52'ler-Akıllı Patriyotlar-Atom yüklü misketler-Abraham Tanklarla ve de Toma Hawk'lar gibi akıl almaz teknolojik silahlarla /savaş gücünde ne denli gelişmeler sağlandığının testleri acımasızca yapılmaktadır; Hem de Nisan 2003 ten bu yana/masum sivillerin ölümü pahasına.....

-İşte bizler yanıbaşımızda olan bitenlere son derece duyarsız iken,kalkmış yüzyıl öncesini gündeme getiriyoruz.

Tarih tekerrürden iberet çok eskilere gitmeğe gerek yok.Çünkü bizler o dönemde ne olup bittiğinden haberdar değiliz,aynı zamanda elimizde gerçek kaynak diye,sayısız belge/done/veri/fotoğraf/birinci elden notlar var.Çoğu da farklı anlatımlarla dolu,sahi biz hangisine inanacağız?
-Amma Irak şuracıkta/Irak ateşten gömlek/Irak'a ve Irak halkına her gün biraz daha demokrasi geliyor o yeni/yeni geliştirilen savaş silahlarının kobayları olarak seçilmişlere / Irak'a her gün biraz daha demokrasi geliyor şehirler yıkılıp,yakılarak/yeraltı zenginlikleri işgalci yandaşlarına ihale edilerek..
-Petrolü Abd ve işgalci güçlere transfer edilerek...
-Ebu garip hapishanesi gibi yüzlerce gizlenmiş/adresi meçhul hapishanelerde evinden alınıp götürülen,masum insanlara baskılar/işkenceler yapılarak ve de ta ki...tanınmaz hale getirilerek.
-Abd'nin paralı askerleri,artık sinirleri laçka olduğundan keyfi ateşlerle tam isabet diyerek masum/günahsız Iraklı'ları öldürerek rahatlıyor.Ardından da bir müslüman/bir sinek eder deme küstahlığını göstererek.Sahi ya Demokrasi bu olsa gerek... Ha bir sinek /ha bir Müslüman öldürmüş işgal güçleri için ne fark eder...? Yeter ki islam ülkelerinde kan kokmağa devam etsin.

-Hele de o müslüman kadınlar-kızlar tecavüzlerin utancı ile intihar ederken nasıl da akın,akın geliyor demokrasi...

-Bir yolunu bulup eşlerini/bacılarını /analarını kaçırtanlar,ölümün hiç mola
vermediği Irak'ta sıranın kendilerine gelmesini,beklemeğe devam ediyorlar...
-Tecavüz mağdurlarından elimize ne mektıplar ulaşıyor ama hiç bir şey yapamayan biz zavallı aydınlar,adına Abd demokrasisi diyoruz...

-Bu gidişle Irak'ta,önümüzdeki yıllarda büyüyecek delikanlılar ve genç kızların % 90'ı hıristiyan,dahası evanjelist ve bunlar Irak'ın geleceğini belirleyecek. Bunda asla tereddüt yok...yani / gayri meşru da diyebiliriz..
-Hani aydınlar/neden uzak tarihe gidiyorsunuz...işte canlı tarih/işte Irak/işte 1.5 milyon müslümanın katledildiği ülke yanıbaşımızda...
-Afganistan/Filistin de karşıda 50 yıldır dişiyle/tırnağıyla canını ortaya koyup didinen Filistin'e hangi aydın uğradı veya hangi islam devleti sahip çıktı...
-Nerede BM /nerede AB.../ Nerede Uluslararası Hukuk/Nerede insan hakları/
nerede ülke sınırlarını ihlallere ulusal yaptırımlar...
-Bekleyin o muhteşem demokrasi sırayla geliyor...

26 Mayıs 2009 2-3 dakika 18 denemesi var.
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    gerçektende size katılmamak mümkün değil gerek ırakta gerekse afkanistanda hakısızlık insanların ırzına geçmek ve amerikalıların sapıkça fantazilerine pek çok mahsun zavallı insan alet olmuştur. sizi bu çalışmanızdan dolayı kutluyorum atiye hanım👑

  • 15 yıl önce

    [b]Çok hasas bir konuya değinmişsiniz Atiye Hanım. Kutlarım emek abidesi olan çalışmanızı.[/b]

  • 14 yıl önce

    Hocam duyarlı yüreğiiz var olsun,kutlarım. Irak taki Amerika ve Avrupalı devletlerce petrol için müslüman soykırımını kimse görüp duymak istemiyor, çok yazık,demokrasi buysa. 1915 lerde yedi düvelin üstümüze saldırdığı dönemde asırlarca dost yaşadığımız Ermeniler ayaklanıp bizleri arkadan çeteleriyle vurmuş.Bu işe karışanlar 2.Abdülhamit tarafından Suriye;ürdün ve lübnan a göç ettirildi,yollarda hastalıktan ölenler tabiki öldü.buna soykırım denmez.Bu gün Fransa ve Amarika daki Ermeniler yoktan varolmadılar hepsinin de ataları İzmir ve istanbul dan gemilerle Osmanlıyı terkeden Ermenilerdir. Peki neden temcit pilavı gibi soykırımı kabul etmemiz isteniyor,tazminat ve toprağımızı almak için.Kürt,alevi sünni,laik dinci,solcu sağcı tartışması çıkartılıyor.Bu güzel su ve yeraltı zengini vatanımızı( belirttiginiz gibi Iraka yaptıkları misal)batılı güçler alıp parsellemek istiyorlar.kimseye ettirmeyiz biline. saygılarımla can hocam.

  • 14 yıl önce

    Bi nevi uzuluyoruz tabiki Musluman kardeslerimize yapilan bu zalimlige. Bir yonden bakilirsa guclenmeleri gerekirken teslim oldular elleriyle ama bunun faturasi yine masumlara kesildi. Yazik! Sunuda eklemek isterim, hep Musluman ulkelerine zarar veriliyor Filistin, Irak vs... peki neden birbirlerine sahipte cikmadiklari icin. Asil deginmek istedigim su; onlara aciktan aciga zulum ediyorlar ya da zarar veriyorlar. Ya bizim ulkemize, bizim Turkiye'ye gizliden gizliden birbirine katipta insanlarimizi birbirine dusurupte askerlerimizi oldurmuyorlar mi? neden aciktan yapamiyorlar bunu biliyorlar ki yenilecekler guclu ordumuz ama gizliden yikmaya calisiyorlar. kisa ve oz ne tur oyunlar oynaniyor Muslumanlar uzerinde ama biz hala o zalimler gibi giyinmeye calisiyoruz Avrupa ya ozeniyoruz onlarin yaptiklarini yapiyoruz ne zaman uyaniriz bilmiyorum. ve diyorum ki uyanalim onlar gibi olmayalim.