/Fenerbahçe/ bana öğretmenimden yadigar

herkese birşeyler kalmıştır ilk okulundan ilk gittiği okulundan. bir anı bir hediye yada herhangi birşey.
banada FENERBAHÇE yadigar kaldı okulumdan. daha küçüktüm. 3. sınıfa gidiyordum o sene öğretmenimiz değişmişti 2 sene boyunca bizi o öğretmenimiz okuttu. öğretmnimiz koyu FBliydi. birgün kaç kişi FENERBAHÇELİ demişti. ben o zaman takım konusunda kararsızdım çünkü daha küçüktüm küçük bir kız çocuğu. ben parmak kadırmamıştım. çünkü ailem galatasaraylıydı. dayım sürekli bana takımımı sorar gsliyim dersem çikolata alırdı. ama ben ogün tuttuğum takımı belirlemiştim hemde hayat boyu tutacağım. çünkü öğretmnm FBli olmayanlara eksi vereceğini söylemişti. şimdi düşünüyorumda aslında öyle birşey yapamazdı ama neden o şekilde demişti onuda bilmiyorum. evet artık o küçük cılız kız çocuğu FENERBAHÇEli olmuştu. sadece notları düşecek diye korktuğu için.
ortaokulda ise öğretmnim kaç kişi gsli demişti. ben yine kaldırmamıştım çünkü artık FBliysdim. oda aynı şeyi söylemişti ve artık ben büyüdüğüm için her şeyin bilincinde olduğum için düşüremeyeceğini bildiğim için bir FBli olarak FB savundum. evet o öğretmnm beni ve arkadaşımı çok severdi ve bize manevi kızlarım derdi manevi kızları FENERBAHÇELi o ise gsliydi. ama yinede takmıyordu. bizi manevi kızları olarak çok seviyordu ve bizde onu çok seviyorduk. asla takım polemiğine girmem. sadece bana ilk okuldan yadigar kalan tek şey FBli olmak ve bu yaşamım boyunca devam edecek. yine notla korkutsalr bile deiştirmm. FENERBAHÇE seninle gurur duyuyorum ve son nefesime kadar seni tutacağım çünkü sen bana öğretmnmden yadigarsın...

23 Nisan 2009 1-2 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar