Filistin Çıkmazı

   DÜNYADA Kİ OYUNLAR
Ya da FİLİSTİN ÇIKMAZI

Bu konuyu iyi anlamak için geçmişi ve geleceği iyi bilmek şarttır.
Tarihe bakarsanız bütün olayların için de Yahudi ve İngilizler var.Onlardan sonra da Amerika gibi piyonlar.
Dünyada ki bütün karışıklıkları bunlar tezgahlamakta.
Osmanlıyı yıktılar dünya başsız kaldı.Başta Rusya ve İsrail olmak üzere bir sürü devlet kurdular.Sonra sırasıyla bu devletleri parçalamaya başladılar.Irak'ı yıktılar.Libya'yı başsız bıraktılar.Mısır ve Suriye'yi karıştırdılar.
İsrailin çevresini açtılar.
Türkiye üzerine bir çok oyun
oynadılar.
Muhtıralar,ihtilaller, kalkışmalar bunların sadece bir kaçı.
Sonra ekonomiye sıra geldi.Bunları başaramayınca ekonomik olarak çökertmek için elinden geleni ardına koymadılar.
En son 15 Temmuz 2016 Fetö Kalkışması ile işi bitirmek ve ülkeyi ele geçirmek için uğraş verdiler.Neyse ki bu milletin çoğunluğu azınlık piyonlara fırsat vermedi ve ülkesini korumasını bildi.Onlarda havasını aldılar.
Şimdi boş mu duracaklar?
Kesinlikle hayır...
Aynı oyunları kurmaya devam edecekler.
Sonucu bağlarsak,işin özü burda yatıyor.
Herkesin bunu çok iyi bilmesi gerekir.

Dünyanın neresinde bir oyun varsa;
Oyunu kuranlar ; Yahudiler
Oyunu yönetenler ; İngilizler
Oyunu uygulayanlar; Piyonlardır
Bunu Asla Unutmayın!

 

19 Mart 2024 1-2 dakika 115 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 38 gün önce

    Yahudilerde ve bir de ibliste oyunlar bitmez. Küfür ile imanın mücadelesi kıyamete kadar devam edecektir. Yeter ki inancımızı imanımızı kaybetmeyelim dik duralım Müslümanlar olarak... Bazı Müslüman Ülkelerin başında ki satılmışlardan da kurtulmak lazım acilen... Kutlarım yürekten değerli Hocam...