Geçmiş Olsun

"Geçmiş olsun" demekle bazı meseleler geçiyor mu bilmiyorum ama ben ağlıyorum,bu sitem dolu yazıyı da ağlatmak için yazmıyorum.

Beş yıl ve on yıllık kiracısını evinden çıkartıp evini iki ve üç katına kiraya veren ev sahiplerine, geçmiş olsun...

Sıcacık odasında bacak bacak üstüne atıp devletin,gerektiği zaman gerektiği miktarda yardımı ulaştıramadığını söyleyen yüzsüzlere,geçmiş olsun...

Battaniye ve temizlik ürünlerine fırsat bilip zam yapan ahlak yoksunluklarına, geçmiş olsun...

Karısının,sevgilisinin veya arkadaşının yarı çıplak videosunu paylaşıp eğlenen sapık zihniyetlere, geçmiş olsun...

17 ve 14 katlı binanın projesini çizen mimara,yapıp teslim eden müteahhite ve buna onay veren yerel yöneticilere,sizlere de geçmiş olsun.

İnsanları ömür boyu borçlandırmaya sevk edip bazı konularda sessiz kalan faiz lobilerine,geçmiş olsun..

Dikey yerleşim yerine yatay yerleşim planlarını hayata geçirmeyen veya geçirmek istemeyen tüm bürokratlara,geçmiş olsun...


Büyük şehirlerde büyük binaların altı hep iş yeri(kuaför,market,kasap,manav,mağaza, eczane vb.)buraları işletenlere de bunlara seyirci kalan tüm vatandaşlara da geçmiş olsun.

Kendi hayatından çok başkalarının hayatlarını merak eden,kendisini hep dev aynasında görüp kendi kusurlarını örtbas eden sözde imanlı görüp tüm imansız ve vicdansızlara,geçmiş olsun...

Bu dünyanın gerçek sahibini unutup dünya malına tapan tüm fanilere,geçmiş olsun...

Ailesini,akrabalarını ve arkadaşlarını gözü görmeyen,ölümü unutup ölümsüzmüş gibi yaşayan canilere, geçmiş olsun...

Beni seven sevmeyen,beğenen beğenmeyen,yazılarımı okuyan okumayan,fikirlerime katılan ve katılmayan bütün arkadaşlarıma ben sizlere hakkımı helal ediyorum,sizler de bana haklarınızı helal ediniz;değil bir dakika bir saniyemizin bile belli olmadığı şu günlerde....

07 Şubat 2023 1-2 dakika 132 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (1)
  • 15 ay önce

    Yüreğine, kalemine sağlık üstadım. Gerçekten çok doğru söyledin. Sağlıcakla esen kalın.