Gelirdim

Sevmek her şeyi alttan almak değil miydi ?Onun bir gülümsemesiyle herşeyi unutmak,en kızgın anında kollarının arasına alıp göğsüne basmak.. 

Ben oradan gittim işte;sevdiğim insana bakıp o uçurumdan attım kendimi de...Ne çok şey kalmış sol yanımda sana dair,gece vardiyasında bitmek bilmeyen günlere eklenen sigara dumanıyla.. Demli çayın karanlığında,Karaden'izin sahil kasabasında bir parçamı da yanında götürüp dertleştiğim masal kitabı adın.

Aşkın gözü kör olsaydı yaşayabilir miydim bunları,sana hala merhaba diyebilir miydim kimseler yokken içimden..Bir kadın geçiyor tam sol yanımdan,sevgime kör,sorularıma yanıtsız...

Ve kadınım...

Yine gideceksin sende bu satırlardan,bu kalpten bir gün..

Bir sigara daha kül tablasında son bulacak dudaklarımdan,son çay soğuyacak sırf seni sevdiğim için..

Yine gideceksin kadınım,çünkü ben kaçmazsam sana gelirim..

Ayrılıklar yüreğini duyuncaya kadar...

22 Ağustos 2020 30-60sn 75 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (4)
  • 3 yıl önce

    Yazım diliniz gayet akıcı ve başarılı Osman bey içtenlikle kutluyorum

  • 3 yıl önce

    Hüzün dolu satırlar... Ayrılık her zaman sevenlerin yüreğini titretmiştir, gidenin de kalanında mutlaka bir yerlerinde bir şeyler eksik kalacaktır... Zaman ayrılık acısını hafifletse de çoğu kere de unutturmakta başarısız kalıyor... Kutlarım içtenlikle Osman Yivci bu güzel yazını...